fallback

Audi пусна по-евтино A6 e-tron

Базовата версия няма quattro и е с по-малка батерия

Audi представи новата "базова" версия на A6 e-tron, която представлява електромобил със задно предаване и с мощност от 326 конски сили. Следващата новост е A6 e-tron quattro с 462 коня. Двата автомобила осигуряват пробег съответно от 627 и 716 километра с едно зареждане на батерията.

Интересна е и цената на модела със задно предаване. В Германия стартовата цена на Audi-то с мощност 326 конски сили започва от 62 800 евро. В същото време цената на версията A6 Avant e-tron започва от 64 450 евро, A6 Sportback e-tron quattro пък се продава за 79 800 евро, а A6 Avant e-tron quattro - за 81 450 евро.

Моделът monodrive или иначе казано - със задно предаване има по-малка батерия, която е с капацитет от 83kWh, докато версията quattro използва по-голяма батерия от 100kWh. A6 e-tron с един двигател достига първите сто километра в час за 6 секунди, докато по-мощния автомобил със задвижване на всички колела може да достигне тази отметка за 4.5 секунди.

И двата автомобила са с 800 V архитектура. Батерията на базовата версия на A6 e-tron може да получи заряд от 225 kW, което е достатъчно за зареждането ѝ от 10 до 80 процента само за 21 минути. Общият пробег е до 627 километра за A6 Sportback e-tron и до 598 километра за A6 Avant e-tron.

Моделите quattro могат да получат заряд от 270 kW, а батерията им също може да бъде заредена от 10 до 80 процента само за 21 минути. Пробегът тук е значително по-впечатляващ - 716 километра при A6 Sportback e-tron quattro и до 685 километра при A6 Avant e-tron quattro.

fallback
  • #14
    PLAID ( преди 2 седмици )
    "Няма значение бял или черен - важното е да е вътре" - Кайли Миноуг. Няма значение Ауди или Тесла - важното да е на ток - клуб карамЕЛ
  • #13
    До 11 ( преди 2 седмици )
    Колегата долу ти е обяснил, но аз ще допълня Какво съм имал предвид. Обикновено зарядният ток на зарядните станции е ограничен до 500 ампера, защото загряването на кабела на зарядната станция не зависи от мощността, а само от тока който преминава през него. 400 волта по 500 ампера са 200 киловата. Тоест зарядния ток при 250 киловата е над 600 ампера. От друга страна, 800 волта на 500 ампера са 400 киловата. За това ограничение говорех. Това audi зарежда с 300 ампера.
  • #12
    до 11 ( преди 2 седмици )
    Пълни глупости. 800-те волта нямат НИКАКВА връзка с кривата на зареждане. Тя се определя от: охлаждащият капацитет на колата; химията; доколко напреднал е БМСът; и доколко компанията има желание да ограничи деградацията. Кривата на Тесла не е най-добрата, но неслучайно нейните коли имат най-ниската деградация през годините. Да не говорим, че 800-Волтовият пикап на Тесла има същата крива като 400-в и модели, а модели на БМВ и Мерцедес на 400 В имат плоски криви.
  • #11
    carpe_diem ( преди 2 седмици )
    #3, теслата зарежда с 250kW, ама само до 20-30%, след това скоростта пада доста и 10-80% си е половин час, както и да го погледнеш. Колите на 800V обаче зареждат с голяма мощност до доста повече проценти...
  • #10
    до Тин..абе до глупа ( преди 2 седмици )
    При теб условности няма. Ти категорично си неостър, категорично си тойоткаджия, технологичните ти знания категорично липсват и категорично си москофил.
  • #9
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Устойчиво развитие на зарядна инфраструктура в БългарияКомпанията Electrip, чрез мениджъра си Димитър Новков, заяви амбицията си да бъде сред водещите оператори на зарядна инфраструктура. Тя планира да внедри супер бързи станции с мощност от 720 kW през следващата година. Целта е да се изгради единна мрежа в цяла Европа, включително и България.
  • #8
    До 7 ( преди 2 седмици )
    Не ти разбрах въпроса. Стреляй направо?
  • #7
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Пиленце, ти като ползваш уред на 220 В в контакт с 350 В ли го включваш?
  • #6
    До тинтири ( преди 2 седмици )
    Ти в кой свят живееш? В България вече се мръщят на 150 киловата зарядни станции и ги смятат за бавни.
  • #5
    Тинтири_минитири ( преди 2 седмици )
    Дам... само, че за да зареди за 21 минути трябва да намериш 350 кВатова станция, които са относително по-редки и трябва да си сам на нея иначе делиш заряда и вече не можеш да я напъваш на 225 кВ - времето скача. По-разредената батерия получава повече заряд та при достигане на едни 60-70% времето се увеличава допълнително, недай боже да е студено или много топло... и те така станаха много условностите а 20те минути се удвояват... ами ако зарядната е 50Кв... или само 20 кВ е налична - 3 часа
fallback
Последни