fallback

Концепция на Suzuki става сериен EV на Toyota

Сътрудничеството между двете марки продължава с малък SUV на ток, който ще се прави в Индия

Японският гигант Toyota потвърди, че един от предстоящите й електрически автомобили всъщност е близнак на SUV на Suzuki. Проектът укрепва партньорството на двете компании.    

По-рано Toyota  позволи на Suzuki да продава свои собствени версии на Corolla Touring Sports (Swace) и  RAV4 (Across ) в Европа. В същото време редица модели на Suzuki бяха пребрандирани като Toyota в други части на света. 

Сега Toyota ще предложи за първи път  в световен мащаб автомобил, разработен от Suzuki. Той е описан като „пъргав“ електрически SUV и трябва да се произвежда в Индия от следващата пролет.    

На 90 процента е потвърдено - става въпрос за преработка на Suzuki eVX, който беше разкрит на изложението Auto Expo в Делхи миналата година. Концепцията на Toyota Urban SUV  споделя няколко дизайнерски нюанса с японския събрат като пропорциите и ъгъла на C-колоните.

Toyota съобщи, че платформата за новия EV е разработена като част от сътрудничеството със Suzuki и производителя на микроавтомобили Daihatsu. Той ще предлага задвижване на четирите колела и ще даде приоритет на управляемостта по неравни пътища.    

„Като използваме блока и платформата BEV, които съвместно разработихме, ще направим нова стъпка в нашето сътрудничество в областта на електрифицираните превозни средства“, каза президентът на Toyota Коджи Сато. 

Президентът на Suzuki - Тошихиро Сузуки, добави: „Ще доставим нашия първи BEV на Toyota в световен мащаб. Благодарен съм, че сътрудничеството между двете компании се задълбочи".  

fallback
  • #10
    А бе шваба ( преди 3 седмици )
    Щом електромобилите са стара и отмираща технология и не са бъдещето на автомобилната промишленост, коя е високата технология на бъдещото автомобилостроене към която се е насочила Toyota? Да научим и ние тази тайна, че никой освен тебе не знае?
  • #9
    Любопитен ( преди 3 седмици )
    "Швабен зи каскен ( преди 1 час )Разбира се че Тойота са най-високо технологичният производител. Те просто не инвестират в безсмислени технологии като електромобили от предишно поколение." А В какви високи технологии инвестираха от Toyota за последните 10 години? Нали знаеш, или по вероятно не знаеш, че високи технологии означава най-новите технологии. Онези които остаряват след около месец. Аз те питам за най-новата технология на Toyota за последните 10 години. Можеш ли да кажеш някоя?
  • #8
    До 7 ( преди 3 седмици )
    Назад си с информацията. В Китай автомобилите които се зареждат в контакта Вече минаха 53% и тренда е да продължават да растат. За разлика от Европа, където хибриди и плъгин хибриди се правят за да замажат очите на еколозите колкото да покрият някакви изисквания за конкретни тестове, то в Китай плъгин хибрид си е електромобил със средно голяма батерия плюс ДВГ като удължител за пробега. Минават на ток 200 и повече километра. Повечето хибриди на Toyota са незареждаеми от миналия век.
  • #7
    до 2 ( преди 3 седмици )
    Това, което се случва с VW в момента, ще се случи и с Тойота. Най-важният пазар е Китай с 24 милиона продажби годишно. На този пазар преди пет години се продаваха 6% електрически автомобили, а съвсем скоро предвид тренда този процент ще стигне 50%. И понеже повечето от световните производители са крайно високомерни, предстои да глътнат вода, защото ако не присъстваш на този пазар, просто е въпрос на време да си заминеш от бизнеса. А в Китай съвсем скоро ще се продават само EV - китайци и Тесла
  • #6
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    За съжаление, иглежда и Тойота навлизат в турбо ерата и супер сложните двигатели, за да намалят вредните си емисии. Купувайте 6-таци на Тойота/Лексус докато ги има- силно вярвам че след 10 години тези ще са супер ценени и търсени коли.
  • #5
    До 3 ( преди 3 седмици )
    Не разбра ли тук Как се мери технологичност? Гледат се единствено и само броя на продажбите. Който продава най-много той е най-високо технологичен според антиелектриците. Примерно която и да е dacia е много по високотехнологична от което и да е ferrari или McLaren. Осъзнаваш ли че високи технологии и базов модел от най-ниския клас са оксиморон?
  • #4
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    Повечето "нови технологии" при двигателите на всички автомобилни производители са наложени от "великия" европейски парламент с цел намаляне на вредните емисии!!!! Така се появяват egr, dpf, малолитрови двигатели, по 2(ниско и високо оборотни) турбота, вакууми, високи налягания, итн...... Нищо хубаво за крайния потребител- само високи сметки за ремонти. Тойота имат друг подход към вредните емисии, още от преди 30 години започват да развиват хибрида и да го усъвършенстват с всеки следващ модел
  • #3
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    1ви, дефинирай най-всиоко технологичен, моля? Какво имаш предвид технологии в колите? Системи за безопасност? Информационни системи? Или двигатели, скоростни кутии и окачване? Тойота много внимателно развиват или променят това което вече работи, но пък го правят изключително добре. Те са първата автомобилна марка да вкарат всички системи за безопасност в почти всичките си базови модели още преди 5 години. Всички други марки таксуваха допълнително тогава като екстри...
  • #2
    Швабен зи каскен ( преди 3 седмици )
    Разбира се че Тойота са най-високо технологичният производител. Те просто не инвестират в безсмислени технологии като електромобили от предишно поколение.
  • #1
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Нищо ново под слънцето. Toyota има три електрически модела. Първият проектиран от subaru с емблема на Toyota. Вторият е китайски модел с емблема на Toyota. А сега третият електромобил на най-високо технологичната автомобилна компания в света е suzuki с емблема на Toyota. Обаче всички антиелектрици тук вярват че Toyota е най-високо технологичния производител в света. Да си най-високо технологичен се измервало с броя на продажби на автомобили с табелка Toyota независимо от кой са произведени!
fallback
Последни