fallback

Концепция на Suzuki става сериен EV на Toyota

Сътрудничеството между двете марки продължава с малък SUV на ток, който ще се прави в Индия

Японският гигант Toyota потвърди, че един от предстоящите й електрически автомобили всъщност е близнак на SUV на Suzuki. Проектът укрепва партньорството на двете компании.    

По-рано Toyota  позволи на Suzuki да продава свои собствени версии на Corolla Touring Sports (Swace) и  RAV4 (Across ) в Европа. В същото време редица модели на Suzuki бяха пребрандирани като Toyota в други части на света. 

Сега Toyota ще предложи за първи път  в световен мащаб автомобил, разработен от Suzuki. Той е описан като „пъргав“ електрически SUV и трябва да се произвежда в Индия от следващата пролет.    

На 90 процента е потвърдено - става въпрос за преработка на Suzuki eVX, който беше разкрит на изложението Auto Expo в Делхи миналата година. Концепцията на Toyota Urban SUV  споделя няколко дизайнерски нюанса с японския събрат като пропорциите и ъгъла на C-колоните.

Toyota съобщи, че платформата за новия EV е разработена като част от сътрудничеството със Suzuki и производителя на микроавтомобили Daihatsu. Той ще предлага задвижване на четирите колела и ще даде приоритет на управляемостта по неравни пътища.    

„Като използваме блока и платформата BEV, които съвместно разработихме, ще направим нова стъпка в нашето сътрудничество в областта на електрифицираните превозни средства“, каза президентът на Toyota Коджи Сато. 

Президентът на Suzuki - Тошихиро Сузуки, добави: „Ще доставим нашия първи BEV на Toyota в световен мащаб. Благодарен съм, че сътрудничеството между двете компании се задълбочи".  

fallback
  • #20
    До пръцльо ( преди 3 седмици )
    Ако всички "развиват технологиите" на електромобилите като Toyota, днес по улиците нямаше да има нито един електромобил. Винаги е по-добре да изчакаш антиматематиците като РУК да купят първите технологии заради модата, които освен, че са скъпи, на практика са морално остарели още на следващата година. Да са живи и здрави. Както виждаш на гост препоръчах 15-годишна Toyota, на турбо чисто нова дизелова баничарка - на всеки според нуждите. Техните нужди, не моите.
  • #19
    До пръцльо ( преди 3 седмици )
    Сигурно ще да е така като гледаме онова пътуване от 1 000 км в което харчеше 30 на 100 въпреки, че се движеше като *** и ги измина за 14,5 часа, докато тесла модел 3 харчи за същите километри под 20 на 100 и изминава разстоянието за около 9 часа. Конкретни примери от РЕАЛНОСТТА. И това след ъпдейта в който поне им позволиха да зареждат при отрицателни температури. После пооправиха малко времето и сега изминават за час два по-бързичко. Чудесни технологии и надежност на падащи колела
  • #18
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Тротинетка "Ще изчакам за електромобилите.." а защо тогава плюеш по Тойота, които правят абсолютно същото? Ти наистина си невменяем.
  • #17
    До РУК ( преди 3 седмици )
    За разлика от тебе, съм функционалнограмотен, технически грамотен и притежавам критично мислене за да не правят твоите грешки. Ти доволен ли си от експириънса с електромобилите или го приемаш за грешка? Всяко нещо е с времето си. Ще изчакам за електромобилите, точно както изчаках с фотоволтаиците и с термопомпата, преди да им дойде времето. Пропуснах и HD ready телевизорите. Цифрите не лъжат. Техническите характеристики нямат емоции, нямат народност, нямат пристрастия към конкретна технология.
  • #16
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Тротинетка, пример от реалността: BZ4X е по-икономичен от Модел У според потребителите на шприцмонитор, въпреки че е с по-голям просвет и по-лоша аеродинамика. Това дали има общо с технологичното ниво на Тойота, как мислиш?
  • #15
    До пръдльо ( преди 3 седмици )
    Тоест съм бил абсолютно прав.. трябва да слушаме гуруто и да му ВЯРВАМЕ. Да вярваме на лозунгите и пропагандата и да отричаме всеки факт който им противоречи. Сигурно съм функционално неграмотен и не можах да си задам правилно въпроса. Ще пробвам пак. Покажи ми РЕЗУЛТАТИТЕ от всички тези инвестиции. Дай ми практически примери от РЕАЛНОСТТА. Точно както при политиците, никой не може да изпълни това, което Toyota може да ви обещае 1500 км пробег с 10 минути зареждане.
  • #14
    РУК ( преди 3 седмици )
    До 8 - В Китай няма трендове! Има повели на компартията! Така и не се научи жълтопоклонико! Както хвалиш електричките без да си карал такава, така и хвалиш Китай без да си видял нищо повече от хвалебствени клипчета в "Тубето"
  • #13
    Чичо Кольо ( преди 3 седмици )
    Между другото имах възможност да покарам почти нова Toyota BZ4X за един ден докато моята Королка беше оставена за сервиз. Не се наложи да зареждам батерията - карах около 150км и все още имаше около 50%. Хареса ми колата. Тиха, бърза, удобна, много стабилна, не се накланя в завои(тежеста е ниско долу). Много глезотии вътре - беше най-високото изпълнение, но със сигурност не бих дал толкова много пари за таз кола. Не е "уау" със сядане в нея. Докато Лексус ES300H например беше "уау" (поне за мен)
  • #12
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Тротинетка "Щом електромобилите са стара и отмираща технология.." Ха-ха, виждаш ли се колко си функционално неграмотен, Швабата ти е написал: "Те просто не инвестират в безсмислени технологии като електромобили от предишно поколение." Разбира се че е безсмислено да се инвестира в електромобили от предишно поколение, важните инвестиции са в технологии от следващо поколение - биполярни ЛФП и НКМ батерии, батерии с твърд електролит.
  • #11
    Hvaliprats ( преди 3 седмици )
    Тойота покриват всички модерни технологии: хибриди, плъгин хибриди, електромобили с батерии и електромобили с водород. Първи бяха със синхронните електромотори, термо помпа в автомобил, а най-вероятно ще бъдат първи с батерии с твърд електролит. Най-технологични са просто защото имат най-много патенти. А в масовите си автомобили ползват доказани технологии, просто защото клиентите им очакват надеждност, а не иновативност.
fallback
Последни