fallback

Audi затваря завода в Брюксел през февруари 2025

Компанията все още се надява, че някой ще купи съоръжението

Германският автомобилен производител Audi ще затвори завода си в Брюксел на 28 февруари следващата година, обяви ръководството на компанията на специална среща на работническия съвет във вторник.

Представителите на управата са добавили, че все още се преговаря с потенциален купувач да поеме белгийския завод, който от няколко месеца е в затруднено положение заради слабите продажби и намаленото производство, засягащи и неговия собственик - Volkswagen Group.

Съкращения на персонала преди затварянето на завода не се предвиждат, като ръководството се надява, че разговорите с потенциалния инвеститор ще завършат с успех. Новият собственик може да продължи да произвеждат автомобили, но не е задължително те да са пътнически (според синдикатите кандидат за завода е производител на трактори).

Audi е дъщерна компания на Volkswagen, която само преди два дни съобщи, че планира да затвори три завода в Германия. Това ще се се случи за първия път в 87-годишната история на производителя, но няма да е изненада, тъй като производителят от Волфсбург е изправен пред рязък спад в продажбите в Китай.

fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 10 минути )
    Какво им пука на Фолксваген за глобите.Всичко се трупа на гърба на клиента.Колата която купих от Фолксваген за 45 к.лв,сега струва 60 к.лв.
  • #16
    Гост ( преди 52 минути )
    Теслю митичен,*** утре до дилърство на Фолксваген в България.Попитай колко време се чака за Фолксваген по поръчка.
  • #15
    До друг гост ( преди 1 час )
    Хайде разберете се с гостенина от коментар 12, дали от volkswagen искат или не искат да произвеждат автомобили с ДВГ и кои заводи затварят?
  • #14
    Друг Гост ( преди 1 час )
    До 13 - не искат да произвеждат ДВГ, защото плащат големи глоби за емисиите. Кое не разбираш?!? Планирали са да компенсират с ел.коли. Няма ел.коли = няма смисъл да продаваме ДВГ с глоби
  • #13
    Гостенино ( преди 1 час )
    Понякога се чудя дали и сам си вярваш на глупостите, които пишеш. Само да преди години volkswagen group произвеждаха повече автомобили от Toyota и се надпреварваха кой да произвежда над 10 милиона автомобила годишно. Днес volkswagen произвежда няколко милиона по-малко, затварят заводи, пускат работниците защото нямат работа, А ти се опитваш да ми обясниш, че заводите работят на пълен капацитет и въпреки това са натрупали заявки за още 10 милиона, за което се чака цяла година? Антиматематик!!?
  • #12
    Гост ( преди 2 часа )
    Затварят заводите произвеждащи електрокари.Другите заводи произвеждащи автомобили с ДВГ,не могат да насмогнат.За Фолксваген по поръчка се чака една година.
  • #11
    До 10 ( преди 2 часа )
    Много е лесно да се констатира постфактум. Това антиелектриците го могат най-добре. Питай ги Какво е решението това да не се случи? Те не могат да ти кажат нито едно решение. Тяхното мислене не е градивно, а деструктивно. Навсякъде виждат проблеми но не могат да намерят нито едно решение.
  • #10
    анонимен ( преди 2 часа )
    6-ти, както се казва да загубиш битка не значи че си загубил войната, та и тука, ако затворят само 1 завод, не начи че всичко е загубено. Затворят ли и последния, тогава вече е късно. И ако Ауди засега затварят само 1, то ФВ се гласи за пусне кепенците на 3 (но още се обзъжда).
  • #9
    До 7 и 8 ( преди 2 часа )
    Дотам ли изпадна? Да си пишеш сам и да си отговаряш?
  • #8
    анонимен ( преди 3 часа )
    Колко поръчки имат,Мите? Две от Пепси кола?
fallback
Последни