fallback

Audi затваря завода в Брюксел през февруари 2025

Компанията все още се надява, че някой ще купи съоръжението

Германският автомобилен производител Audi ще затвори завода си в Брюксел на 28 февруари следващата година, обяви ръководството на компанията на специална среща на работническия съвет във вторник.

Представителите на управата са добавили, че все още се преговаря с потенциален купувач да поеме белгийския завод, който от няколко месеца е в затруднено положение заради слабите продажби и намаленото производство, засягащи и неговия собственик - Volkswagen Group.

Съкращения на персонала преди затварянето на завода не се предвиждат, като ръководството се надява, че разговорите с потенциалния инвеститор ще завършат с успех. Новият собственик може да продължи да произвеждат автомобили, но не е задължително те да са пътнически (според синдикатите кандидат за завода е производител на трактори).

Audi е дъщерна компания на Volkswagen, която само преди два дни съобщи, че планира да затвори три завода в Германия. Това ще се се случи за първия път в 87-годишната история на производителя, но няма да е изненада, тъй като производителят от Волфсбург е изправен пред рязък спад в продажбите в Китай.

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 14,а известно ли ти е,че проблема се състои точно в проблема с непродаваемите електрички на ФВ ,а и не само на него а и на останалия немски автопром.
  • #22
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 8 най-вероятно за да сменят дъртия на библия Петербилт коледен камион.И 1 милион са сигурно направени поръчките за детските играчки на новия тесла камион.
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 7,за вътрешно заводски транспорт ли ша ги ползват,че те за друго не стават. Няма глупец който да си купи електрически камион за да го ползва за 100 км транспорт.
  • #20
    До 20 ( преди 1 месец )
    Това е електричка. Но все още чакам отговор на въпроса, защо се затварят заводи, продажбите намаляват с милиони, работата в заводите намалява, Но въпреки това според тебе се чака цяла година да ти произведат автомобила? По всички закони на логиката, трябва да работят на допълнителни смени и да строят заводи, ако не могат да смогнат с търсенето. Би ли обяснил?
  • #19
    Брюкселското зеле ( преди 1 месец )
    и нека сега Китаеца дойде и нека твори на воля в завода
  • #18
    Гост ( преди 1 месец )
    Заводът на Ауди в Брюксел произвежда само един модел Q8 е-трон,Теслю митичен.
  • #17
    До 16 ( преди 1 месец )
    А ти ходил ли си? Можеше ли да си купиш някой от наличните и колко време трябваше да чакаш за него? Това да чакаш една година предимство ли е или недостатък за клиента? Volkswagen какво печели от това, че ще си вземе парите след година? Някой въобще печели ли от тази година чакане? Освен ...конкyренцията разбира се.
  • #16
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 17 - много пари са. Сега отворих сайта - от 2025 до 2029 за коли трябва да е 93.6 CO2/km. За всеки грам отгоре, за всяка кола се плаща 95 евро. Отварям сайта на ФВ в България - Голф - 1.5 - 124 г/км. - това са около 30г отгоре = 2850 Евро при цена 51 000 лева - 26 000 Евро - това е повече от печалбата им сигурно. Тигуан 1.5 е 140г/км, а Туарег 3.0 ТДИ е 212г/км
  • #15
    Анонимен ( преди 1 месец )
    Какво им пука на Фолксваген за глобите.Всичко се трупа на гърба на клиента.Колата която купих от Фолксваген за 45 к.лв,сега струва 60 к.лв.
  • #14
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслю митичен,*** утре до дилърство на Фолксваген в България.Попитай колко време се чака за Фолксваген по поръчка.
fallback
Последни