fallback

Volkswagen затваря три завода в Германия (ОБНОВЕНА)

Компанията намалява рязко заплатите на работниците, за да пести пари

Автомобилният гигант Volkswagen, който преживява финансова криза, може скоро да реши да предприеме нови мерки, които трябва да му помогнат да намали разходите, свързани с основната му марка. Последните информации сочат, че концернът ще затвори 3 от заводите си в Германия, което излага десетки хиляди работни места на риск.

По информация на германския вестник Handelsblatt, също така дневен ред пред ръководството на компанията е намаляване на трудовите възнаграждения с 10%, както и замразяване на заплатите за две години и други ограничения. Засега обаче няма потвърждение от най-големия германския автомобилен производител.

Ръководството на VW Group вече е информирало служителите за тези планове, разкри ръководителят на работническия съвет на групата Даниела Кавало. Според нея все още не е ясно кои заводи ще бъдат затворени. Фабриката в Оснабрюк, например, се смята за изложена на риск, след като наскоро загуби очакваната поръчка от Porsche.

В Германия концернът дава работа на 130 000 души. Според профсъюза IG Metall се очаква останалите фабрики да заработят с по-малък капацитет. От началото на октомври ръководството на Volkswagen се среща с представители на синдикатите всяка седмица, за да обсъжда съкращаване на разходите и оптимизиране на производството.

От профсъюзите обаче са категорични, че концернът все още няма ясна стратегия. Volkswagen вече съкращава работници в Китай, за да спести пари. Част от работещите там германски служители ще се върнат в родината си като част от мерките за съкращения на разходите.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 32 минути )
    Най добре се смее този,който се смее последен,Тротка.Тойота и Фолксваген на края на годината ще отчетат по 10 милиона продажби.Тесла ще се мъчи да избегне резила да отчете по малко продажби от миналата 2023 година.Тротинетката публикуваше едни таблици с прогнози,които не се сбъдват.
  • #15
    анонимен ( преди 40 минути )
    "Ще слушате Акио Тойода." Слушаме го, смеем се, забявляваме се на шегите му, а след това се връщаме в реалността. Добър комик е.
  • #14
    Гост ( преди 46 минути )
    Ще слушате Акио Тойода.Фолксваген се усетиха,намаляват производството на електрокари и преминават на четири цилиндърови 1,5 бензинови хибриди.
  • #13
    Гост ( преди 1 час )
    За Тесла колко се чака? Не се чака,паркингите пред заводите са препълнени,даже се налага да наемат стари летища и ливади за да ги паркират.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 1 час )
    Тойота продават навсякъде, ВАГ - само в Европа и Китай, китайците - само в Китай. Кой колкото си може.
  • #11
    анонимен ( преди 1 час )
    Кой ги купува тези пластмасарници, вътре седалките с цвят одеялото на баба ми а струват колко в пъти по-добри коли, дори Рено е по-добро от техните грозни и малки коли.
  • #10
    анонимен ( преди 1 час )
    Гнуст, в Китай, къде са им проблемите, 40% от пазара вие са електромобили, като се очаква до края на годината да ударят 50. Та, кое, викаш, е грешка в стратегията? Единствената грешка са направили твоите родители, че са решили да те оставят.
  • #9
    Гост ( преди 1 час )
    Фолксваген страда,заради грешната стратегия да се произвеждат електрокари,за които няма пазар.Идете в дилърство на Фолксваген и попитайте за колко време ще ви доставят кола с ДВГ по поръчка.Една година се чака,ако няма налични в момента.С Тойота е абсолютно същото положение,чака се година.
  • #8
    анонимен ( преди 2 часа )
    Китайците ги няма в Европа, но около половината продажби на ФВ са в Китай. Едва ли автомобилите за Китай ги произвеждат точно в европейските заводи, но това не променя факта, че ще има "даунсайзинг" навсякъде след като са посадили половината си яйца в една кошница и тази кошница нещо почва да се продънва. Както се каза в другите коментари, алчност в комбинация със самонадеяност водят до падане от високо и разбиване на носа.
  • #7
    до 4 ( преди 2 часа )
    Не европейските - всички завият от Китай, защото вече е най-големият пазар на света. Най-рано засмукаха най -изостаналите марки като Митсубиши, Хонда, Нисан, Субару, Мазда, вече от няколко години. После ГМ и Пежо. VW и Тойотка се опитаха да задържат глава над водата, но и двете се провалиха по различни причини. VW, защото BEV не им бяха достатъчно добри и не се развиваха достатъчно бързо. Тойотка, защото прие грешната стратегия със 100% нискотехнологични ибриди.
fallback
Последни