fallback

Volkswagen затваря три завода в Германия (ОБНОВЕНА)

Компанията намалява рязко заплатите на работниците, за да пести пари

Автомобилният гигант Volkswagen, който преживява финансова криза, може скоро да реши да предприеме нови мерки, които трябва да му помогнат да намали разходите, свързани с основната му марка. Последните информации сочат, че концернът ще затвори 3 от заводите си в Германия, което излага десетки хиляди работни места на риск.

По информация на германския вестник Handelsblatt, също така дневен ред пред ръководството на компанията е намаляване на трудовите възнаграждения с 10%, както и замразяване на заплатите за две години и други ограничения. Засега обаче няма потвърждение от най-големия германския автомобилен производител.

Ръководството на VW Group вече е информирало служителите за тези планове, разкри ръководителят на работническия съвет на групата Даниела Кавало. Според нея все още не е ясно кои заводи ще бъдат затворени. Фабриката в Оснабрюк, например, се смята за изложена на риск, след като наскоро загуби очакваната поръчка от Porsche.

В Германия концернът дава работа на 130 000 души. Според профсъюза IG Metall се очаква останалите фабрики да заработят с по-малък капацитет. От началото на октомври ръководството на Volkswagen се среща с представители на синдикатите всяка седмица, за да обсъжда съкращаване на разходите и оптимизиране на производството.

От профсъюзите обаче са категорични, че концернът все още няма ясна стратегия. Volkswagen вече съкращава работници в Китай, за да спести пари. Част от работещите там германски служители ще се върнат в родината си като част от мерките за съкращения на разходите.

fallback
  • #21
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 20,"варварското" нападение на укро нацистите в 00крайна е за да защити руското население в Донбас,както и да си осигури сигурността на държавата от натовските апетити.Февруари 22г.руснаците напарвиха изпреварващ удар иначе плана бе завладяване и разрушаване на Русия.Е,това не стана но сриването и унищожаването на Джендеропа ев ход
  • #20
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 1 месец )
    А и още нещо съществено - тук н-р 5 го посочи също, а именно - откакто почна рашънската военна инвазия и варварското им нашествие в UKA, оттогава вследствие на санкции и слаби CN-паставки респективно лошоватата и неправилна политика спрямо мигрантите-скакалци, то целокупната наша ЕВР0-автоиндустрия се срина тотал и загубите и капиталовата възвращаемост на DE-автоконцерни достигнаха космически размери и ще продължават да задълбочават ширещата се криза в този бранш .
  • #19
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН ( преди 1 месец )
    Най-големият универсален профсъюз на работниците в тежката индустрия - IG Metall обяви широка предупредителна стачка в германските заводи на VW, BMW + MBenz, която автоматично драстично ще им намали жестоко пИчалбите на лакомите стиснати премиум-производители на ламаринени барачки и ще свали отново имиджа им на уж-добрите работодатели във Федералната република. . .Дотук беа тия!
  • #18
    анонимен ( преди 1 месец )
    Лошо, ще настане глад по цялата верига, та чак до българските подизпълнители
  • #17
    анонимен ( преди 1 месец )
    Единствено, което не се случва, е ти да проимаш мозък. Три неща са сигурни на този свят: данъците, смъртта и тъппотата на москофила-тойоткофил.
  • #16
    анонимен ( преди 1 месец )
    Най добре се смее този,който се смее последен,Тротка.Тойота и Фолксваген на края на годината ще отчетат по 10 милиона продажби.Тесла ще се мъчи да избегне резила да отчете по малко продажби от миналата 2023 година.Тротинетката публикуваше едни таблици с прогнози,които не се сбъдват.
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    "Ще слушате Акио Тойода." Слушаме го, смеем се, забявляваме се на шегите му, а след това се връщаме в реалността. Добър комик е.
  • #14
    Гост ( преди 1 месец )
    Ще слушате Акио Тойода.Фолксваген се усетиха,намаляват производството на електрокари и преминават на четири цилиндърови 1,5 бензинови хибриди.
  • #13
    Гост ( преди 1 месец )
    За Тесла колко се чака? Не се чака,паркингите пред заводите са препълнени,даже се налага да наемат стари летища и ливади за да ги паркират.
  • #12
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Тойота продават навсякъде, ВАГ - само в Европа и Китай, китайците - само в Китай. Кой колкото си може.
fallback
Последни