fallback

Китайски електрически всъдеход преплува басейн

BYD YangWang U8 показа, че става и за лодка (ВИДЕО)

Китайският производител BYD редовно провежда изпитания на своите автомобили пред публика, демонстрирайки тяхната невероятна здравина, надеждност и впечатляващи възможности. Този път компанията показа на какво е способен огромният SUV YangWang 8.

Целта на теста беше да докаже, че електрическият всъдеход може да премине през дълбока вода, като стигне до брега и продължи да се движи без проблеми. Във видео, публикувано от YouTube-канала DiscoverChinaAuto, се вижда как китайският SUV влиза в басейн с дълбочина 1,6 метра. Това е достатъчно колелата да се отделят от дъното, като от BYD твърдят, че всъдеходът може да остане на повърхността до 30 минути.

За да не се допусне навлизането на вода долната част на автомобила е напълно уплътнена. Водачът отваря люка, за да позволи на въздуха да влезе в кабината. След това започва бавно да завърта огромния SUV, като периодично натиска газта. Системата за задвижване завърта четирите колела и колата се носи като лодка.

Ако се вгледате внимателно, можете да видите как системата разпределя мощността между колелата в реално време, за да принуди SUV-а да се движи в дадена посока. Електрическият мотор на всяко колело работи независимо от останалите и може да го завърти, колкото е необходимо за завиване и ускорение.

fallback
  • #16
    РУК ( преди 3 седмици )
    Дай да си говорим за реалности Мите!Хвалиш електрички,а караш дизел,хвалиш китайските производители,а най-близкия ти досег с китайската икономика е телефона ти, тениската на гърба ти и интимната играчка на жена ти!Даже хабер си нямаше как функционират дружествата там,добре, че от време на време съм добронамерен и те ограмотявам.Китайска кола никога няма да си купиш,просто защото жена ти няма да ти даде! "Да ходя на козметик в Пловдив с кола с това странно име, ти луд ли си"
  • #15
    До 12 ( преди 3 седмици )
    До преди една-две години, китайците нямаха производствен капацитет за да задоволят дори собствения си автомобилен пазар. Но последните години прекалиха и в момента от 30 милиона вътрешен пазар имат производствен капацитет за 60 милиона автомобила годишно, които трябва да бъдат продадени някъде и започнаха да се оглеждат навън. Тези отвън направиха най-глупавото нещо - забраниха им да внасят, но им разрешават да построят собствени заводи. Така ще увеличат още повече производствения капацитет
  • #14
    Нормално ( преди 3 седмици )
    В ОАЕ лятото, имаше много наводнения. Точно по това време много дръпнаха продажбите на U8. Масово тогава шейховете взеха правилното решение и минаха на него. Спокойно си се придвижват между небостъргачите :) Батериите, наред с други силови блокове, са в ЗАТВОРЕН контур с антифриз. Там вода НЕ МОЖЕ да влезе. Има други блокове, които не е нужно да се охлаждат, и там е слабото място, защото не са херметически. Само журналисти и теслари вярват, че бури ще вкарат вода в батерия.
  • #13
    До 12 ( преди 3 седмици )
    Ами да си говорим за реалности? Китайците освен производствен капацитет за батерии, значително увеличават и производствения капацитет на автомобилните си заводи. Ето това притеснява шефовете на автомобилните компании, които разчитаха да продават продукцията си на китайския пазар, който е 30 милиона, а целия световен пазар е 90 милиона.
  • #12
    Друг Гост ( преди 3 седмици )
    До 11 - и ти си прав - да правим разлика между реклама и реалност
  • #11
    РУК ( преди 3 седмици )
    Не случайно демонстрацията е в басейн,местообитание на затлъстели лапнишарани.Тук име един изявен такъв!По актуални данни, китайските авто производители отказват да признаят над 50% от гаранционните повреди по колите продадени в чужбина, а над 60% от приетите рекламации ремонтират за повече от 5 седмици.Вие си обяснявайте колко добре са "опаковали" батерията им!И Тесла се хвали как пикапчето минава през реки,но отказва ремонт на батерия на Модел 3 подгизнала от проливен дъжд.Пляс,пляс в басейна
  • #10
    Друг Гост ( преди 3 седмици )
    До 8 - прав си, но аз имам предвид, че важното е да не се запали батерията, а не да можеш да плуваш. До 9 - не смятам, че е бил шантажиран - просто не разбирам защо имат такива реакции. Китайците са напред защото инвестират, но батерии можеш да си купиш и остава да напишеш софтуер - не е нещо което да не знаят как се прави - просто не го правят. Форд си прибрага електрическите Ф-150 заради риск от пожар, но пък те и коли с ДВГ си прибраха за същото. Просто са безхаберници.
  • #9
    До 7 ( преди 4 седмици )
    Смяташ ли че Джим Фарли хвали BYD, защото наистина е бил шантажиран от китайците които са го хванали да убива малолетна девойка, докато изнасилва малолетно момче и шмърка кокаин, докато пуши марихуана и са заснели всичко, както твърдят антиелектриците? Защо ли и той повтори преди няколко дни същите неща, които аз говоря както за Тесла така и за китайците? Затова ли кара китайски автомобил, въпреки че е шеф на ford?
  • #8
    До 7 ( преди 4 седмици )
    Ако опаковаш само батерията, автомобилът ще потъне
  • #7
    Друг Гост ( преди 4 седмици )
    До 6 - не знам дали са чак ужасени. Според мен, не е кой знае колко трудно да опаковаш батерията - не разбирам защо не им се получава на някои. От доста време съм с ГСМ който е водоустойчив и познай кое е първото нещо което направих когато си взех първия - сложих го в съд с вода - не ми се запали батерията - работи си на 6 :-)
fallback
Последни