Японската автомобилна култура е сбор от уникални странности и традиции. Някои от тях могат да бъдат оценени само от най-запалените автомобилни фенове от Страната на изгряващото слънце. JDM варира от малките модели кей-кар до легендарни спортни автомобили.
Терминът JDM (Japanese domestic market) означава Японски вътрешен автомобилен пазар. В галерията по-долу ще ви разкажем за някои малко известни факти, с които са запознати само експертите в тази японска култура, но които всеки е добре да знае.
Какво трябва да знаете за японската JDM култура (ГАЛЕРИЯ):
JDM не важи за всички японски автомобили
Не всеки японски автомобил се счита за JDM. Всъщност, много коли, които хората смятат за JDM, не са. JDM се отнася специално за превозните средства, произведени за японския пазар, които често се различават от тези за износ по характеристики, производителност или дизайн. Именно в това е целият смисъл. Такива модели предлагат високо ниво на ексклузивност и често по-високи спецификации, отсъстващи в моделите, продавани извън Япония.
Не всеки японски автомобил се счита за JDM. Всъщност, много коли, които хората смятат за JDM, не са. JDM се отнася специално за превозните средства, произведени за японския пазар, които често се различават от тези за износ по характеристики, производителност или дизайн. Именно в това е целият смисъл. Такива модели предлагат високо ниво на ексклузивност и често по-високи спецификации, отсъстващи в моделите, продавани извън Япония.