Японската автомобилна култура е сбор от уникални странности и традиции. Някои от тях могат да бъдат оценени само от най-запалените автомобилни фенове от Страната на изгряващото слънце. JDM варира от малките модели кей-кар до легендарни спортни автомобили.
Терминът JDM (Japanese domestic market) означава Японски вътрешен автомобилен пазар. В галерията по-долу ще ви разкажем за някои малко известни факти, с които са запознати само експертите в тази японска култура, но които всеки е добре да знае.
Какво трябва да знаете за японската JDM култура (ГАЛЕРИЯ):
Безумният стил Bosozoku е измислен за мотоциклетите
Bosozoku (Босодзоку) често се свързва с японските автомобили. Първоначално обаче този стил е бил прилаган за мотоциклетите. Двуколесните превозни средства са били силно модифицирани, поставяни са им по-големи ауспуси и са им правили дръзки акценти. По-късно този стил се прехвърля и върху автомобилите. Въпреки че влиянието на стила се е прехвърлило и върху колите, сърцето на тази субкултура принадлежи на мотористите-бунтари.
Bosozoku (Босодзоку) често се свързва с японските автомобили. Първоначално обаче този стил е бил прилаган за мотоциклетите. Двуколесните превозни средства са били силно модифицирани, поставяни са им по-големи ауспуси и са им правили дръзки акценти. По-късно този стил се прехвърля и върху автомобилите. Въпреки че влиянието на стила се е прехвърлило и върху колите, сърцето на тази субкултура принадлежи на мотористите-бунтари.