fallback

Volkswagen ще направи евтина кола на ток, но без мултимедия

Германците премахват екрана при началните версии, за за да намалят цената

Електрическите превозни средства се превърнаха в истински проблем за автомобилните производители и инженерите. Данните показват, че продажбите са значително под очакванията. Компаниите започнаха с производството на големи и скъпи модели с малка автономност, които не привлякоха толкова голям интерес, колкото се очакваше.

Именно малките EV трябва да играят основна роля на пазара. Големият проблем в случая обаче е рентабилността, като това важи особено за Volkswagen. Базираната във Волфсбург компания изживява един от най-трудните си периоди през последните години. Въпреки че продажбите вървят като цяло, нетният дохоз е много нисък. Volkswagen получава само 5,6% печалба от всяка продадена кола, а очакванията бяха, че резултатът ще е двуцифрен. Производството на електрически превозни средства обаче струва твърде много на компанията.

Volkswagen планира да пусне моделите ID.2 и ID.1, които могат да променят сегашното състояние на пазара. Началните цени на тези автомобили ще бъдат съответно около 25 000 и 20 000 евро. ID.1 обещава да бъде най-достъпната електрическа кола на компанията, въпреки че все още не е ясно дали това име ще бъде запазено.

За да постигне целите си, Volkswagen обмисля възможността да изостави екраните в най-евтините версии на бъдещите модели. Вместо това, на водачите ще бъде предложена опцията да използват телефона си като мултимедийно устройство. Това е изненадващо на фона на факта, че конкурентите при ентините електромобили Dacia и Citroën предлагат екрани в моделите си. В същото време обаче подобен подход ще позволи намаляване на цената на моделите от по-нисък клас.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Надали екрана и ММС е най-скъпото нещо в колата и това, което ще ги извади от кризата. Цените, незнам защо си мисля, че 20к е евтино, за лаерна количка (ИД1 ще е нещо като Ъп, т.е по малко и от Дачия Спринг) и хората е се втурант да ги купуват. Проблемите им са другаде, както са казали мъдрите хора - рибата се вмирисва откъм главата.
  • #4
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Цялото забавяне и вероятно предстоящият фалит на volkswagen е заради проблеми със софтуера. Очевидно са взели решение по сталински. Няма софтуер, няма проблем. Слагаме един реостат между батериите и двигателите, като на допотопените електрокари от миналия век и решаваме проблема. Те балъците ще купуват заради табелката. Могат да сложа ти едно TDI на капака, което ще вдигне продажбите поне с 20%
  • #3
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Това е най-голямата глупост която бях чувал някога. Докато всички останали слагат екрани за да песят, тези щели да спестят екрана за да печелят повече? В днешно време, автомобилите стават буквално компютри на колела. Ако махнеш в компютъра се очаква, че клиента ще купува само колела? Цялото поведение на автомобила зависи от компютъра.
  • #2
    volksmensch ( преди 4 седмици )
    И какво, ще спестят по едни 50-100 евро на кола, качвайки маржа с 0,5% но за сметка на това ще намалят потенциала за продажба с 30-40%?Успех!
  • #1
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Че то в днешно време махането на екрана и заместването му с добрите стари копчета и врътки е по-скъпо и съответно вече направо си се брои за платена екстра.
fallback
Последни