IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Заводът на Audi в Брюксел изглежда обречен на закриване

26 оферти за бъдещето на предприятието са били отхвърлени

През лятото Audi разкри, че иска да прекрати производството на семейството Q8 e-tron по-рано и да обсъди варианти за бъдещето на завода в Брюксел, където се произвеждат кросоувърите. Тогава германският производител съобщи, че търсенето на моделите е намаляно, а белгийското предприятие е изправено пред „структурни предизвикателства“, които включват високи логистични разходи, които няма как да бъдат намалени заради местоположението му близо до центъра на града.


Audi Брюксел


За да бъде разрешени тези проблеми, Audi обяви намерения за извършване на преструктуриране, което в крайна сметка може да доведе до „прекратяване на дейността, ако не бъде намерена алтернатива“. За съжаление на служителите към момента нещата не изглеждат добре.

Пред Autonews Europe главният оперативен директор на завода Герд Уокър призна, че не е намерена „жизнеспособна и устойчива концепция“, въпреки интереса от 26 заинтересовани страни. Нито едно от предложенията не е приета, а Volkswagen Group е решила да не произвежда друго превозно средство в завода или да намери друго приложение за съоръжението.


Audi Брюксел


Това звучи като последен пирон в ковчега на завода. Представители на синдикатите, които преговарят за бъдещето на предприятието, признаха, че близо 3000 работни места вероятно ще бъдат загубени, тъй като единственото нещо, което прави ръководството е „да закрие завода възможно най-бързо“.

Не е ясно каква сума иска Audi за съоръжението, но най-вероятно в компанията се надяват, че митата върху китайските електромобили могат да насърчат автомобилните производители от азиатската държава да се сдобият с производствена площадка в Белгия. Твърди се, че Nio е една от компаниите, които се интересуват от завода, но нейният изпълнителен директор нарече това „безпочвени слухове“.

0 от 500
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 58 минути )
    Колега, няма да го изместят. До сега беше прикрит - вече ще бъде много, много ясно изразен. Неолиберализма е откровен марксистки комунизъм - сега вървим към ясно дефиниран евро-фашизъм... но за съжаление хората ще се събудят като огладнеят, щото празния стомах учи най-бързо!.. за съжаление си мисля, че ще е твърде късно за европейската икономика
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    После защо "крайно-дясното" едвам го удържат в момемтна.
  • #3
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 час )
    "Настъпващ" еврофашизъм, Тинтири_минтири? Извинявам се, но той си е тук от поне 15 години. По-скоро ще видиш, как ще го изместят. Неолиберализмът се оказа едно недоносче на фашазмът.
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    Тя Европа е обречена с тоя настъпващ еврофашизъм, вие за един завод се кахърите. Мишелин затраваря във Франция, ФауВе и БМВ в Германия ЗедЕф съкращава 25% от персонала си основно в Европа... Много скоро глада ще ви накрая ПАК да почнете да си ползвате кокошите мозъци...
  • #1
    9 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 2 часа )
    Този завод беше недоразумение още като се планира!Здравия разум говори, че заводи в Германия строиш да подхранваш вярата на немците,че купуват немско, а заводи в чужбина строиш където е най-изгодно за производство и логистически лесно за снабдяване. Брюксел не отговаря на нито един разумен довод!Просто VW решиха да подхранят пропагандата като вдигнат завод за електрички на метри от мястото като се гласуват законите в тяхна полза. Е, нещата леко се объркаха ......