IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Peugeot показа електрическо крос-купе

Е-408 получава 210 к.с. и ще има пробег 453 км

Само преди няколко дни Peugeot обяви, че по време на автосалона в Париж по-късно този месец ще представи електрическа версия на крос-купе 408, а сега френската компания публикува снимки и информация за модела.


Peugeot E-408


Първоначално Peugeot E-408 ще се предлага само с един предно разположен двигател, който развива 210 к.с. (157 kW) и 345 Нм максимален въртящ момент. Батерията има капацитет от 58,2 kWh, като трябва да осигури пробег до 453 км в цикъла WLTP .

Базирано на платформата E-EMP2 (Efficient Modular Platform), електрическото Peugeot 408 запазва размерите на версията с вътрешно горене - 4,69 метра дължина, 1,85 метра ширина, 1,49 метра височина и 2,79 метра междуосие. Дизайнът на автомобила също не е променян, като единствената разлика е в 19-цоловите джанти, на които са поставени гуми с по-ниско съпротивление. Благодарение на голямото междуосие, батерията е разположена в долната част на автомобила - между двата моста, без да се нарушава вътрешното пространство.


Peugeot E-408


Интериорът на електрическата версия също не е променян, като там отново се залага на класическия Peugeot i-Cockpit, с i-превключвателите, разположени под 10-инчовия централен екран. Има още свързана навигация и карта TomTom, планиране на маршрути, гласов асистент, ChatGPT и свързаност с Apple CarPlay и Android Auto.

Капацитетът на багажника е 471 литра, същият като този на plug-in версиите, но с 65 литра по-малък в сравнение бензиновия и мекия хибрид. Ако облегалките на задните седалки се сгънат, общият капацитет достига 1545 литра.


Peugeot E-408


За управление на задвижването са налични три различни режима на шофиране - Eco, Normal и Sport, при които максималната мощност, доставяна от системата, варира от 170 до 210 к.с. Има и три интензитета на регенерация при спиране, които могат да се избират чрез перата зад волана.

Що се отнася до зареждането, електрическото Peugeot 408 е оборудвано стандартно с трифазно зарядно устройство с мощност 11 kW, докато при постоянен ток приема до 120 kW. Пълненето на батерията от 20 до 80% отнема 30 минути.


Още снимка на електрическото крос-купе - вижте в галерията:

​​​​​​​

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    съвременните автомобили да ги гледаш по автосалоните такова чудо и на тази цени не ти трябва
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    58 kw/h са отвсякъде 200 км магистрала. А за градско е голям. Ама щом са написали 400 км, модерните ще го купуват.
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    е ти си дал 100 бона за кола, пък ревеш тук за некви 4К. Тия са зле, ония са зле, зимай тигър и се не бой.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гуми с ниско съпротивление - още един от недостатъците на покупката на нов автомобил. Това означава моментален разход +2000, защото трябва да се сменят, а никой няма да иска да ги купи, освен ако човек не ги пусне за 150 лв бройката. Всъщност това важи и за други модели, които са с обикновени гуми, но на лоши марки - например моята дойде с Йокохама, които бяха зле, а зимните бяха Бриджстоун, които също бяха зле. В моя случай беше +4000 лв, защото имаше "безплатни зимни гуми".
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ох ( преди 1 месец )
    На Тубата има клипчета за него, който му е интересно. Дизайна отвън става. Вътре, шегичка. Дисплейчето пред шофьора е стандартното, един инч, някъде в дълбокото пуснато. Основен екран 10 инча, майтап. Мощност 200кс, подигравка. За кола с ДВГ е нормално, предвид екологията и все по-малките двигатели. Но за EV е ***. Китайците обикновено са от 400 ... 1200кс чистите EV. Това сега е китаец за 10к USD.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    1-ви, тези 450км са доста оптимистични, при доста идеални условия и не помирисваш магистрала или се криеш там зад камионите. Реално я мине 350 я не (то пак ако не ти тежи крака). Това което ме е любопитно, не конкретно за Пежо, е ако съм на 5% и се закача на кабела, олко време отнема до 80%.
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    На Митбъстъра му изгърмяха бушоните. Обяви антиелектриците за психопати.
  • #1
    11 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 1 месец )
    Майко мила!Чак погледнах календара няколко пъти да видя коя година сме!В края на 2024,да предлагаш кола с 400км пробег,с 400л багажник, която зарежда от 20 до 80% за цели 30 мин, на цена от 47 000+ Евро .... Не са добре! Вярно, много четворки - 2024 годин,модела 408, пробега 450км, багажника 450л, цената 47 000 евро, с това ще грабнат някой с Обсесивно-компулсивно разстройство. Но трябват и пари,не само психо отклонения!Иначе по втори показател,тук клиенти имат :-) :-) :-)