fallback

Mitsubishi показа Outlander за Европа

Мощност от 302 коня плюс 7 режима на шофиране гарантират приятни офроуд изживявания

Четвъртото поколение на Mitsubishi Outlander излезе през 2021 г., но никога не беше представено официално в Европа. Японската компания реши да създаде специфична версия за нашите пазари, чието производство ще започне в края на 2024 г. в завода Okazaki.

Очаква се на нашия континент да се предлага от 2025 г. с пет години или 100 000 км гаранция. Премиерата на европейския вариант мина, но предстои тепърва да разберем конкретни цени и срокове за всяка страна, включително и България

В сравнение с предишното поколение, което беше доста успешно в Европа, новият Mitsubishi Outlander претърпя куп промени. Дизайнът е по-масивен и изваян: носът е най-характерната част, като фаровете са разположени на две нива (предните, разположени високо, подобряват разпознаването на автомобила, докато основните модули, разположени по-ниско, са оборудвани с до 12 отделни светодиоди). Има и хромирани елементи, визуално свързани с решетката. Последователните мигачи използват 21 светодиода. Задните светлини изразяват стабилност чрез Т-образната форма, като целта е да подчертаят ширината на автомобила.

 

Размерите на Mitsubishi Outlander са предостатъчни - с дължина от 471 см и междуосие от 270 см, а алуминиевите джанти се предлагат в 18 или 20 инча. Колата ще се предлага в 12 цвята (пет дву и седем едноцветни), всичките с новия трислоен метално сив нюанс.

Крачка напред японците правят и по отношение на интериора. Новият Mitsubishi Outlander има просторна кабина с различно покритие на таблото и меки панели на вратите. Таблото разполага с дисплей на мултимедийната система с 12,3" конзолен екран и конфигурируемо цифрово табло (също 12,3 инча).  Не липсват и физически бутони, като тези за регулиране на климатроника, режимите на шофиране (общо 7), както и превключване от едно към друго меню на мултимедийната система. Огледалото за обратно виждане е цифрово и без рамка. Сътрудничеството с производителя на аудио оборудване Yamaha е донесло системите Dynamic Sound Yamaha Premium и Dynamic Sound Yamaha Ultimate.    

Благодарение на щедрия панорамен покрив, съставен от панел с дължина 928 мм и ширина 702 мм, няма как да ви липса светлина. Багажникът може да се похвали с вместимост от 495 литра, която достигат 1422 при сгънати задни седалки.

И може би най-чаканата част  -  Mitsubishi Outlander има Plug-in хибридно задвижван. Стартираме с 2,4-литров атмосферен 4-цилиндров двигател с работен обем 135 к.с., който през повечето време действа като генератор за захранване на два електрически мотора. Единият за предна ос със 115 к.с., а другият за задната със 135 к.с. Или  общо 302 коня, което е достатъчно, нали?.     

Батерията от  22,7 kWh е разположена под купето, която според компанията гарантира приблизително 86 км автономност. Всъдеходът се възползва и от термопомпена система, която намалява консумацията на енергия дори когато „климатът“ работи. Това вдига електрическия пробег. 

Автомобилът разполага със система за задвижване на четирите колела S-AWC (Super All Wheel Control) плюс цели седем избираеми режима на шофиране за адаптиране към различни условия. Всичките гарантират добри офроуд преживявания. И да,  ескорението от 0 до 100 км/ч е 7,9 секунди.  

 

fallback
  • #6
    Илиян ( преди 2 месеца )
    "135 к.с., който през повечето време действа като генератор за захранване на два електрически мотора. Единият за предна ос със 115 к.с., а другият за задната със 135 к.с. Или общо 302 коня,". Аз ли не мога да смятам, или някой е проспал нещо 135+135+115 прави общо 302 коня?
  • #5
    Илиян ( преди 2 месеца )
    "носът е най-характерната част" - доживях да прочета подобен израз в статия за автомобил. А бюстът как ли ще е?
  • #4
    Веселин ( преди 2 месеца )
    Не харесвам подобна компановка.На тази кола и трябва един 3000 кубика V6 180/220 кс.И това напречно разположение на двигателя е чиста гнусотия! Трябва със закон да забранят подобна конфигурация.Само надлежно и нищо друго.Ще бъда противник на тока до момента в който в зимни условия не е в състояние да измине 1000 км при включени всички консуматори,да има зарядни станции ( поне няколко) на 50 км една от друга ,и зареждането да не отнема повече от 5/10 минути.Теглото също е проблем.
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Изключително некадърно поднесена статия! Никаква редакция, никакво осмисляне на съдържанието! И за това не е виновен автомобилът, за който очевидно ще трябва да се осведомя от по-надеждни източници.
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    2.4л атмосферен, 2 електромотора и батерия, 2.2 - 2.5 тона сигурно колкото един туарег, 300 коня, а ускорява до 100 за 8 секунди и накрая ще харчи 7-8л бензин, багажник под 500л, евентуално малко по добро офроуд представяне, но ме съмнява, цена над 100к лв, определено, ще гони 5-10 продажби на година
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това e 100% Нисан X-trail вътре, единственото което го отличава е задвижването.
fallback
Последни