IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го възроденото Renault 4, или поне части от него

Френската марка показа първи изображение на електромобила

Френският производител Renault показа първите изображения на новото Renault 4. Електрическата кола ще бъде представена в средата на октомври и ще бъде пусната в продажба през 2025 г. Външно новият модел до голяма степен ще повтаря показания през 2022 г. концепт Renault 4Ever Trophy, като външният му вид ще запази препратки към оригиналния модел.


Renault 4


Renault 4 се произвежда от 1961 до 1994 г., като имаше различни версии - хечбек, ван, пикап и дори плажно бъги Plein Air без покрив и врати, но с увеличен пътен просвет. През 2019 г. Renault показа електрическия e-Plein Air със задвижване от Twizy, а през 2021 г. беше обявено, че R4 ще се завърне в гамата, но като кросоувър. Официално колата ще се казва Renault 4 E-Tech electric и ще бъде показана на автомобилното изложение в Париж на 14 октомври.

Електромобилът ще бъде базиран на платформата AmpR Small trolley, използвана от Renault 5. „Четиривратка“ ще бъде първият от моделите на Renault, който ще получи модерно светещо лого, но като цяло ще запази стила и харизмата на своя предшественик.


Renault 4


Има повече от достатъчно препратки към историческия модел - трисегментни фарове, трапецовидни задни прозорци, „зъби“ в предната броня и щампования по страничните стени, напомнящи за пластмасовата облицовка на оригиналното Renault 4. Топ-версиите на модела ще получат сгъваем платнен покрив.

Няма информация за технологията. Концертът Renault 4Ever Trophy, показан през 2022 г., беше оборудван с електрически мотор на предния мост (136 к.с.) и тягова батерия с капацитет 42 кВт/ч. Изграденото на същата основа Renault 5 се предлага в три варианта - 70 (95 к.с., 215 Нм), 90 (120 к.с., 225 Нм) и 100 кВт (150 к.с., 245 Нм). Капацитетът на батерията е 40 или 52 кВт/ч, а пробегът - до 410 км.


Още изображения на възродения модел - вижте в галерията:


0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 часа )
    Четворицата е лека, ефективна, надеждна, ремонто-пригодна, практична и евтина. Това тук е обичайната ел. платформа, облечена в други "дрешки" и съответно ще е скъпа, непрактична, с роля само в града и абсолютно подлежаща на обслужване само в официалните сервизи. Оттук няма как това да е ентусиазиращ избор на младите (както е било през '60-те), а да не говорим за по-зрелите, които си правят сметка за всяка стотинка поне от '2020 насам...
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 часа )
    колкото има Рено 5, толкова ще видим и това. Тия само пускат разни картинки, обявяват цени от 20 000 евро и накрая продават Клио хибрид за 60 000 лв.