IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault представи нова концепция с носталгия към миналото

Футуристичното купе R17 получи електромотор с 280 конски сили

Факт е, че малки сервизи и автомобилни работилници могат да възстановят и модифицират класически модели с отличен резултати. Големи производители понякога правят същото, а доказателство е изцяло изцяло електрическа рестомод версия на Renault 17 coupe от 1970 г.


Renault R17


За да пренесе дизайна на модела 17 в съвременния свят, Renault работи с френския дизайнер Ора Ито. Въпреки че колата има подобни пропорции на оригиналното купе, цялата каросерия е променена. Автомобилът идеално съчетава новото със старото и въпреки че би бил подходящо и уникално допълнение към съществуващото семейство Renault, той няма да се появи в серийно производство.

Каросерията на купето е завършена в цвят Galactic Brown - идеален за рестомод, базиран на класика от 70-те години. Четирите кръгли фара на оригинала са изчезнали и на тяхно място са поставени тънки светодиоди с фин жълт оттенък. Преминаването към електрическо задвижване също позволява на Renault и Ито да премахнат традиционната предна решетка, избирайки вместо това малък, плосък панел.


Renault R17


Впечатление правят тънките A-колони и малките странични огледала на R17, които отразяват оригиналния модел, вдъхновил този уникален автомобил. Колелата също изглеждат добре, както и жалузите точно зад страничните прозорци.

Интериорът е истинско произведение на изкуството. Веднага се откроява волан с две спици, обвит в плат. Има също дървена тапицерия по таблото и като оригиналното Renault 17, четири изпъкнали габарита пред водача. Ключовата разлика е, че тези цифрови измервателни уреди вече са квадратни и всеки има малък екран с червени графики. По-голям екран служи като дисплей на информационно-развлекателната система. След това Renault обви седалките в комбинация от кафява кожа и бял плат.


Renault R17


Един рестомод няма как да бъде завършен напълно без някои сериозни механични промени. 1,6-литровият четирицилиндров двигател, задвижващ предните колела, е заменен от електрически мотор с мощност 270 к.с., задвижващ задните колела. Колата също така е изградена около олекотено шаси от въглеродни влакна и тежи само 1400 кг.

Renault планира да покаже колата на няколко събития тази година, включително автомобилното изложение в Париж следващия месец.


Още снимки на новата концепция на Renault - вижте в галерията:


0 от 500