Френският производител Renault издигна съперничеството между електрическите превозни средства на следващото ниво с кампания за дигитален билборд във Великобритания, която е насочена към собствениците и шофьори на Tesla.
Билбордънт е позициониран на станция за зареждане на електромобили в Лондон, като засича, когато се приближава Tesla и незабавно сменя обичайното си съобщение със серия удари по Model Y на американската марка. Те съдържат коментари от рода на „Това не става“ или откровени заяждания като „Вероятно сте добър в други неща“.
Създадена от дългогодишния креативен партньор на Renault - фирмата Publicis London, кампанията се основава на статия от британското издание Auto Express, която твърди, че новият електрически Renault Scenic E-Tech превъзхожда Model Y на Tesla по почти всички показатели.
Според статията версията Techno Long Range на Renault може да измине до 610 км с едно зареждане, което е с 65 км повече, отколкото може да измине версията на Tesla Model Y. Освен това крайната цена на Scenic е с около 5900 евро по-ниска от тази на базовия Model Y на американския производител.
Билбордовете обаче не разчитат само на физическото си присъствие. Кампанията набира скорост в TikTok и Meta, като гарантира, че дори ако шофьорите на Tesla успеят да избегнат билборда в реалния живот, те вероятно ще го срещнат в социалните мрежи.
„Scenic е истински играч, който променя играта и това е особено очевидно от статията на Auto Express, която признава, че той надминава това, което отдавна е еталон в своя сектор в две ключови области. Тази кампания е чудесен начин да разпространим това послание надлъж и нашир, тъй като е също толкова иновативна и далновидна като електрическия Scenic E-Tech“, коментира Лорънс Хамилтън, маркетингов директор на британското подразделение на Renault.