IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault дразни шофьорите на Tesla

Кампанията на французите залага на билбордове и на социалните мрежи

Френският производител Renault издигна съперничеството между електрическите превозни средства на следващото ниво с кампания за дигитален билборд във Великобритания, която е насочена към собствениците и шофьори на Tesla.


Renault Scenic E-Tech


Билбордънт е позициониран на станция за зареждане на електромобили в Лондон, като засича, когато се приближава Tesla и незабавно сменя обичайното си съобщение със серия удари по Model Y на американската марка. Те съдържат коментари от рода на „Това не става“ или откровени заяждания като „Вероятно сте добър в други неща“.

Създадена от дългогодишния креативен партньор на Renault - фирмата Publicis London, кампанията се основава на статия от британското издание Auto Express, която твърди, че новият електрически Renault Scenic E-Tech превъзхожда Model Y на Tesla по почти всички показатели.


Renault Scenic E-Tech


Според статията версията Techno Long Range на Renault може да измине до 610 км с едно зареждане, което е с 65 км повече, отколкото може да измине версията на Tesla Model Y. Освен това крайната цена на Scenic е с около 5900 евро по-ниска от тази на базовия Model Y на американския производител.

Билбордовете обаче не разчитат само на физическото си присъствие. Кампанията набира скорост в TikTok и Meta, като гарантира, че дори ако шофьорите на Tesla успеят да избегнат билборда в реалния живот, те вероятно ще го срещнат в социалните мрежи.


Renault Scenic E-Tech


„Scenic е истински играч, който променя играта и това е особено очевидно от статията на Auto Express, която признава, че той надминава това, което отдавна е еталон в своя сектор в две ключови области. Тази кампания е чудесен начин да разпространим това послание надлъж и нашир, тъй като е също толкова иновативна и далновидна като електрическия Scenic E-Tech“, коментира Лорънс Хамилтън, маркетингов директор на британското подразделение на Renault.


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    След всичкия този хейт по Тесла и по Рено, всъщност аз виждам нещо положително в конкyренцията. Ако реното е по-добро, Тесла ще трябва да отговорят с нещо още по-добро, на по-добра цена и така двете марки ще се развиват в положителна посока.
  • #5
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Рено не се продава в САЩ както Шкода и много други.
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    До 3 - в САЩ не е забранено - там има доста такива реклами. В Европа е забранено
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това само аз ли си мисля, че е лесно подсъдимо - директно споменаване на конк -урент с квалификации.
  • #2
    5 rate up comment 10 rate down comment
    TSLA ( преди 1 месец )
    От кампанията на Рено в съзнанието на хората остава само TESLA, а за Рено остава излагацията, че бълнува да е TESLA. Като всички други. Всички те са: "Преоблякъл се Илия. Погледнал се - па в тия"
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 месец )
    Ами те са различен клас - Реното е дълго 4,470 с база 2,785, а Тесла Y е дълга 4,751 с база 2,891 - нормално е да са с различна цена и тегло