fallback

Volkswagen сменя пластмасата с по-скъп плат

Искаме да се върнем към същността на нашите коли – прости и използваеми, твърди главният дизайнер

Volkswagen иска да подобри своя интериор, който сега е пълен с пластмаса в добре познатото черно. Това не е първият път, когато фирмата предприема сериозни промени през последните годин.  Електрическите Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5 бяха обновени малко след пускането на пазара, като компанията ъпдейтна техните нефункционални сензорни контроли.    

Въпреки че го направи наполовина. В обновения Golf е върнато нещо друго – волан с физически контрол и връщане към бутоните за климатика. Сега VW ще го направят и с материалите. “Ние ще се опитаме да елиминираме евтината пластмаса и ще инвестираме пари в тъкани и ще подобрим качеството“, каза Анди Минд, ръководител на дизайна на Volkswagen в скорошно интервю.

Намерението на фирмата е да намали разходите по други начини и на свой ред да прибегне до по-скъп материал от пластмасата, но не и прекалено скъп: плат и текстилни корнизи. Минд дава пример с вратата, като използва "панел, направен от три части”. „Все още ще има дръжка на вратата и подлакътник, както преди, но всичко ще бъде изградено от едно цяло. Това също прави целия процес по-устойчив“, каза той.

Точно това, което Минд иска, е да се върне към същността, която винаги е характеризирала Volkswagen: „Когато отворите вратата нанаш автомобил, тя трябва да бъде проста и използваема, а не прекалено украсена “, казва шефът. Трезвост и функционалност. Това искат немците!    

Също така привлекателно за носталгично настроените фенове на марката, които не са малко: шефът на дизайна е изпуснал, че тези тъкани ще бъдат вдъхновени от „автомобилите от миналото“ и „специално за GTI моделите“. 

Сега Volkswagen е затънал в забележителна криза след ужасна стратегия с електрическите си модели. Толкова много, че за първи път в историята може да затвори фабрики. Фирмата също така ще съкрати персонал, защото "разходите за труд във Volkswagen са твърде високи", твърдят от ръководството.  

fallback
  • #14
    Независим ( преди 1 месец )
    Има една приказка, 'Те се сетиха, когато ножа опра до кокъка...' Всички дори Ламжо са пълни с пластмаси, пълна трагедия целият аято сектор продава *** а китайски частни.. Не ме рвзбирайте погрешно, не са лоши китайците, а алчните хора които управляват тези компании!
  • #13
    анонимен ( преди 1 месец )
    Те и сега са прости коли. Проблемът е, че на проста кола са турили звънче и искат пари за сложна
  • #12
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вместо скапаните им твърди пластамаси,ша слагат джакартови килими и родопски одеала.Рай за молците,и трябва тъпия купувач да ръси с нафталин ако не иска за една година да остане без интериор.
  • #11
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 7,започна от там,но обхвана доста модели на вагинската компания. Засегнати бяха и Порше и Алуди и всички модели на вагините.Така,че не е много сготвен скандала,а целенасочен за да се разруши конглокентна краварския пазар.Е тогава започва сега направо ги затриха,като ФВ се изнесе директно в краварника.Целта на краварите да сринат икономиката на Гейропа се осъществяват.
  • #10
    Ценко Чоков ( преди 1 месец )
    истината е ,че заради на Волксваген лошата политика страда алди - заради еднообразието със Шкода - а и не могат да се откъснат от кораба-майка , всичките им модели си приличат ( без значение емблемата )
  • #9
    накрая ще отворя зав ( преди 1 месец )
    т.е. с 2 думи ни казват, че ще намалят качеството на производството, по-малко елементи, по-евтини сглобки, но ще вдигнат цените разбира се
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Вагени, смешни и жалки коли някога може би 90-те са били нещо, а и как да ги харесаме като Пасат в Китай е 20к евро примерно а ние тук фактически плащаме за ниската му цена там.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    До 5 Дизелгейт беше нарочен скандал - VW тръгва да лъже за дизелово Поло в САЩ от всички места ... Моля ти се - за всичктие 300 бройки на година, които продават там. Сготвена работа.
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само дето ... 2015 един голф беше 10 мин. заплати в Германия, а сега е 14.46 мин. заплати. И определено си оказва влияние.
  • #5
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Ваговете преживяха Дизелгейт с много подкупи и лобиране, но електромобилите ще ги довършат. До това води технологичната неориентираност.
fallback
Последни