fallback

Вижте как 30-годишен дизелов Mercedes умира на аутобана

Ето какво се случва, когато пренебргнеш предупрежденията на таблото (ВИДЕО)

Какво може да убие стар Mercedes-Benz W140 с редови шестцилиндров дизел? Общо взето - малко неща. Натискането докрай на газта по аутобан обаче със сигурност не удължава живота на такъв автомобил, а когато то е комбинирано с пренебрегване на повишаването на температурата, което се вижда на приборния панел, нещата определено се влошават.

Точно това се случи със стар S 350, показан в това видео на TouTube-канала TopSpeedGermany, в което си вижда облак от дим, който се издига от двигателния отсек. Преди това този Mercedes-Benz S-Class от 1994 г. успява да развие 185 км/ч на магистрала, като максималната скорост е достигната след много дълго ускорение.

Дизеловият Mercedes никога не е предлагал впечатляващи скорости, но в случая двигателят поддържа близо до максималните обороти за почти минута, когато започват да се появяват струйки дим. Виждат се и показанията манометъра на температура, разположен вляво скоростомера. Градусите се увеличават стабилно по време на спринта и в един момент на таблото светва предупредителната лампа за охлаждащата течност.

Качеството на звука не е достатъчно добро, за да се чуят специфичните шумове от повредения двигател, но той все още работи, когато шофьорът отбива след излизане от магистралата. И димът, който се вижда, изглежда като пара, така че повредата може да е нещо просто като спукан маркуч за охлаждаща течност. Въпреки това, ако се съди по скока на температурата и сериозното натоварване, най-вероятно нещо ужасно се е случило под капака.

Затова в подобни случаи е добре да се спазва един добър съвет - ако ще предприемате подобно скоростно пътуване със стара кола по магистрала, следете показанията за температурата. Така може да избегнете подобни неприятности.

fallback
  • #11
    Карач ( преди 1 месец )
    Новите Мерцедеси са много по-здрави, тия старите като ги настъпиш и им изтичат чорбите! Аман от митове и легенди за "старите коли".
  • #10
    анонимен ( преди 1 месец )
    350td има точно проблем с прегряване и перките и управлението им трябва да се подменят! нормалната му работна температура н е 90 ами 100-110 градуса - така е конструиран! Но добрта превенция е да се сложи термостат дето отваря на 90 градуса!
  • #9
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тоя мотор си е голям *** и без да го напъваш на магистралата . S300 правилният мотор
  • #8
    анонимен ( преди 1 месец )
    Кола която "умря" заради *** задкормилно устройство.На такъв и танк да му дадеш ще го съсипе,хора тип ламери,квот хванат чупят,добре че не е жена,че ще чупи много мъжки инструменти.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Много добра кола. Вече не се правят такива. И да знаете най вероятно нищо му няма на двигателя. Още в началото на клипа се вижда че светят лампи на таблото. Една лампа показва ниско ниво на течността на чистачките а другата показва ниско ниво на антифриза. По нататък на клипа се вижда и че стрелката на температурата на антифриза отива до червената зона. Просто той не обърна внимание и я прегря. В най лошия случай е изпуснала гарнитура на главата. Елементарен ремонт е.
  • #6
    нннннннн ( преди 1 месец )
    Необразовани журналисти превеждат чужди текстове.
  • #5
    До 3 ( преди 1 месец )
    Чакаме, аз лично от 10 години следя т.нар. електромобили и подобрение не съм видял.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    имах такъв, страхотна кола, обаче точно заради притеснението от подобни проблеми го разкарах, а вече е автомобил на 30 години, не е заюрене, а за лъскане в гаража и леко раздвижване два пъти в месеца.
  • #3
    @1 ( преди 1 месец )
    Карай си Гоshе стария пърдак с ДВГ и не ни казвай, какво да мислим.Едно време трудно се разделихте с ладите и москвичите, ще преживеете и рухването на ДВГ.
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    "манометъра на температура"?! Мерим нещо с нещо, ама какво с какво точно, няма значение. Важното е думички някакви да има.
fallback
Последни