IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето как изглежда базовият VW Golf с ръчна скоростна кутия

Хечбекът получава стоманени джанти, цената в Германия е 28 330 евро

VW Group определено в криза. Освен всичко друго, марката Volkswagen печели твърде малко от всяка продадена кола. Това определено е изненадващо, защото базовият модел на Golf, който виждате тук, сега струва колосалните 28 330 евро в Германия. Под капака вече има 1.5 TSI със 116 к.с., вместо 1.0 TSi с 90 к.с.


VW Golf (2024)


Когато VW Golf (VIII) излезе на пазара през 2019 г., неговата цена беше 19 990 евро. А това означава увеличение с 8000 евро само за 5 години, като то е оправдано с по-богато оборудване, 26 конски сили повече и скорошния фейслифт на модела. Както и преди 5 години, така и сега безплатният цвят е „Urano Grey“.

Какво е включено като стандартно оборудване? Всякакви системи за подпомагане на водача, но те са задължителни за ЕС. Джантите са 15-цолови стоманени, докато 16-цоловите алуминиеви са опция, която струва 1030 евро. Има и отопление на седалките, което обаче трябва да се активира. Отопляемият волан струва 640 евро.


VW Golf (2024)


Цифровият кокпит и сензорният екран, включително безжична връзка с Android Auto и Apple CarPlay, са стандартни, което гарантира навигационна система. Няма допълнителни опции за информация и развлечения за базовия модел, който се нарича просто „Golf“. Еднозоновият автоматичен климатроник е стандартен, както и LED фарове и LED задни светлини и безключова система „Keyless Start“.

Скоростната кутия е механична с шест предавки, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,9 секунди, а максималната скорост е 203 км/ч. Както беше споменато, най-достъпният Golf в Европа се задоволява със 116 к.с. от 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор. В крайна сметка VW премахна малкия 1,0-литров трицилиндров двигател от гамата след фейслифта. С актуализацията, която излезе преди няколко месеца, производителят се отказа и от GTD, който на практика беше GTI с дизелов двигател.


VW Golf (2024)


Предлага е се и комби - Golf Variant. В Германия то започва от базовата цена от 29 430 евро. За сравнение, Fiat предлага добре оборудвано Tipo със 130 к.с. и дизелов мотор за малко над 18 000 евро. На свой ред Dacia предлага напълно оборудван хибриден Duster със 140 к.с. на цената на базовия Golf.

Въпреки че това е последното поколение на Golf с двигатели с вътрешно горене, новите актуализации едва ли ще се считат за фейслифт в средата на цикъла. VW очаква, че настоящият Golf може да остане на пазара до 2035 г., ако ЕС забрани продажбата на нови автомобили, които произвеждат вредни емисии. Тъй като е едва 2024 г., може да е логично да се планират допълнителни подобрения на Golf, за да се запази колата свежа и конкурентоспособна.


Още снимки на базовия Golf - вижте в галерията:
​​​


0 от 500
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 14 минути )
    Иcкатe напълно нови yсещания в CEKCA? Tогава тpябва да опитате това нещо---- https://do.my/xpro
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    В Испания ( преди 55 минути )
    Вчера видях Астра 2016-та със 105 хил км за 13 000, така че не знам това скъпо ли е или в реда на нещата.
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 часа )
    За 45 хиляди евро се взима Киа, Хюндай Нисан или Шкода, на тия Тигана отдавна мина 100к и е по-зле.
  • #13
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 часа )
    За тях цената е даже ниска. Сега средната цена на новите продавани коли в ЕС била 47 хил. евро. Хем искат евтини коли, хем купуват скъпи. Дачиите дето се продават и са номер 1 изобщо не са базови за 17 хил. евро, ами ги поръчват с разни екстри и пак ги докарват докъм 22-23 хил.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    До 11 - Сега ще те полазят някакви ***, котио не са излизали от тях ...
  • #11
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 часа )
    за малко повече пари от това взимаш в пъти повече кола, който купува автомобили от тази марка значи е съгласен на такава политика, аз затова предната ми кола е корейска сегашната японска, ЕС се оляха и не ги спонсорирам и това не е от сега.
  • #10
    8 rate up comment 5 rate down comment
    до 18 ( преди 9 часа )
    При заплата в Германия два пъти над средната от 3к евро пак ти трябват 10 месеца за да изплатиш това недоразумение
  • #9
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    "Най-достъпният" Голф гол като сокол за 56К лв. Ако беше 1-ви Април щях да си помисля че е майтап. Явно кризата във ФВ е много сериозна. Но нищо не може да спре феновете да притежават любимият им Голф. Специално за България могат да помислят за иновация да произвеждат нов внос голфове, направо от конвейера ;)))
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Това е кола от минал ( преди 10 часа )
    Ужас
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 10 часа )
    Проверих за Типото и е истина за цената в Германия то тогава сякаш си струва много повече дизел и повече оборудване за 10 хил евро по-малко, Голф като цяло дори и при това положение да е по-добър не е чак толкова колкото е висока цената. Не е случайно, че Типо е най-продаваната кола в Турция 7 години подред и миналата година има 120 хил продажби там