fallback

Ето как изглежда базовият VW Golf с ръчна скоростна кутия

Хечбекът получава стоманени джанти, цената в Германия е 28 330 евро

VW Group определено в криза. Освен всичко друго, марката Volkswagen печели твърде малко от всяка продадена кола. Това определено е изненадващо, защото базовият модел на Golf, който виждате тук, сега струва колосалните 28 330 евро в Германия. Под капака вече има 1.5 TSI със 116 к.с., вместо 1.0 TSi с 90 к.с.

Когато VW Golf (VIII) излезе на пазара през 2019 г., неговата цена беше 19 990 евро. А това означава увеличение с 8000 евро само за 5 години, като то е оправдано с по-богато оборудване, 26 конски сили повече и скорошния фейслифт на модела. Както и преди 5 години, така и сега безплатният цвят е „Urano Grey“.

Какво е включено като стандартно оборудване? Всякакви системи за подпомагане на водача, но те са задължителни за ЕС. Джантите са 15-цолови стоманени, докато 16-цоловите алуминиеви са опция, която струва 1030 евро. Има и отопление на седалките, което обаче трябва да се активира. Отопляемият волан струва 640 евро.

Цифровият кокпит и сензорният екран, включително безжична връзка с Android Auto и Apple CarPlay, са стандартни, което гарантира навигационна система. Няма допълнителни опции за информация и развлечения за базовия модел, който се нарича просто „Golf“. Еднозоновият автоматичен климатроник е стандартен, както и LED фарове и LED задни светлини и безключова система „Keyless Start“.

Скоростната кутия е механична с шест предавки, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,9 секунди, а максималната скорост е 203 км/ч. Както беше споменато, най-достъпният Golf в Европа се задоволява със 116 к.с. от 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор. В крайна сметка VW премахна малкия 1,0-литров трицилиндров двигател от гамата след фейслифта. С актуализацията, която излезе преди няколко месеца, производителят се отказа и от GTD, който на практика беше GTI с дизелов двигател.

Предлага е се и комби - Golf Variant. В Германия то започва от базовата цена от 29 430 евро. За сравнение, Fiat предлага добре оборудвано Tipo със 130 к.с. и дизелов мотор за малко над 18 000 евро. На свой ред Dacia предлага напълно оборудван хибриден Duster със 140 к.с. на цената на базовия Golf.

Въпреки че това е последното поколение на Golf с двигатели с вътрешно горене, новите актуализации едва ли ще се считат за фейслифт в средата на цикъла. VW очаква, че настоящият Golf може да остане на пазара до 2035 г., ако ЕС забрани продажбата на нови автомобили, които произвеждат вредни емисии. Тъй като е едва 2024 г., може да е логично да се планират допълнителни подобрения на Golf, за да се запази колата свежа и конкурентоспособна.

Още снимки на базовия Golf - вижте в галерията: ​​​

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Малките двигатели се правиха, за да задоволяват капризите на някой държави, че меснттонаселение не му се плащаше огромни такси. Уж ще спасим прираодата, като горим помалко ... ААА ТУРБО КОПМРЕСОР добре, добре ....
  • #1
    Боб ( преди 2 месеца )
    Изглежда като предходния модел.ВАГ груп само претоплени манджи.
fallback
Последни