fallback

Ето как изглежда базовият VW Golf с ръчна скоростна кутия

Хечбекът получава стоманени джанти, цената в Германия е 28 330 евро

VW Group определено в криза. Освен всичко друго, марката Volkswagen печели твърде малко от всяка продадена кола. Това определено е изненадващо, защото базовият модел на Golf, който виждате тук, сега струва колосалните 28 330 евро в Германия. Под капака вече има 1.5 TSI със 116 к.с., вместо 1.0 TSi с 90 к.с.

Когато VW Golf (VIII) излезе на пазара през 2019 г., неговата цена беше 19 990 евро. А това означава увеличение с 8000 евро само за 5 години, като то е оправдано с по-богато оборудване, 26 конски сили повече и скорошния фейслифт на модела. Както и преди 5 години, така и сега безплатният цвят е „Urano Grey“.

Какво е включено като стандартно оборудване? Всякакви системи за подпомагане на водача, но те са задължителни за ЕС. Джантите са 15-цолови стоманени, докато 16-цоловите алуминиеви са опция, която струва 1030 евро. Има и отопление на седалките, което обаче трябва да се активира. Отопляемият волан струва 640 евро.

Цифровият кокпит и сензорният екран, включително безжична връзка с Android Auto и Apple CarPlay, са стандартни, което гарантира навигационна система. Няма допълнителни опции за информация и развлечения за базовия модел, който се нарича просто „Golf“. Еднозоновият автоматичен климатроник е стандартен, както и LED фарове и LED задни светлини и безключова система „Keyless Start“.

Скоростната кутия е механична с шест предавки, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,9 секунди, а максималната скорост е 203 км/ч. Както беше споменато, най-достъпният Golf в Европа се задоволява със 116 к.с. от 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор. В крайна сметка VW премахна малкия 1,0-литров трицилиндров двигател от гамата след фейслифта. С актуализацията, която излезе преди няколко месеца, производителят се отказа и от GTD, който на практика беше GTI с дизелов двигател.

Предлага е се и комби - Golf Variant. В Германия то започва от базовата цена от 29 430 евро. За сравнение, Fiat предлага добре оборудвано Tipo със 130 к.с. и дизелов мотор за малко над 18 000 евро. На свой ред Dacia предлага напълно оборудван хибриден Duster със 140 к.с. на цената на базовия Golf.

Въпреки че това е последното поколение на Golf с двигатели с вътрешно горене, новите актуализации едва ли ще се считат за фейслифт в средата на цикъла. VW очаква, че настоящият Golf може да остане на пазара до 2035 г., ако ЕС забрани продажбата на нови автомобили, които произвеждат вредни емисии. Тъй като е едва 2024 г., може да е логично да се планират допълнителни подобрения на Golf, за да се запази колата свежа и конкурентоспособна.

Още снимки на базовия Golf - вижте в галерията: ​​​

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 11 - Сега ще те полазят някакви ***, котио не са излизали от тях ...
  • #11
    анонимен ( преди 2 месеца )
    за малко повече пари от това взимаш в пъти повече кола, който купува автомобили от тази марка значи е съгласен на такава политика, аз затова предната ми кола е корейска сегашната японска, ЕС се оляха и не ги спонсорирам и това не е от сега.
  • #10
    до 18 ( преди 2 месеца )
    При заплата в Германия два пъти над средната от 3к евро пак ти трябват 10 месеца за да изплатиш това недоразумение
  • #9
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Най-достъпният" Голф гол като сокол за 56К лв. Ако беше 1-ви Април щях да си помисля че е майтап. Явно кризата във ФВ е много сериозна. Но нищо не може да спре феновете да притежават любимият им Голф. Специално за България могат да помислят за иновация да произвеждат нов внос голфове, направо от конвейера ;)))
  • #8
    Това е кола от минал ( преди 2 месеца )
    Ужас
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Проверих за Типото и е истина за цената в Германия то тогава сякаш си струва много повече дизел и повече оборудване за 10 хил евро по-малко, Голф като цяло дори и при това положение да е по-добър не е чак толкова колкото е висока цената. Не е случайно, че Типо е най-продаваната кола в Турция 7 години подред и миналата година има 120 хил продажби там
  • #6
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 4 - Ауч ... После що имали проблеми с продажбите ... Не виждат ли, че Европа няма тея свободни средства, дето имаха между 2010-та и 2020-та?
  • #5
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 3 - В сайта на Фиат за България, дизеловия хечбак, 1.5L, 130 к.с се предлага за 44 730 лв. Не е 36000 лева или "малко. над", но пак е с 11 500 лева по-евтин от Голфа.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    2.0 ТДИ с 115 коня пък е 32 хил евро
  • #3
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "За сравнение, Fiat предлага добре оборудвано Tipo със 130 к.с. и дизелов мотор за малко над 18 000 евро." Това истина ли е?
fallback
Последни