fallback

Ето как изглежда базовият VW Golf с ръчна скоростна кутия

Хечбекът получава стоманени джанти, цената в Германия е 28 330 евро

VW Group определено в криза. Освен всичко друго, марката Volkswagen печели твърде малко от всяка продадена кола. Това определено е изненадващо, защото базовият модел на Golf, който виждате тук, сега струва колосалните 28 330 евро в Германия. Под капака вече има 1.5 TSI със 116 к.с., вместо 1.0 TSi с 90 к.с.

Когато VW Golf (VIII) излезе на пазара през 2019 г., неговата цена беше 19 990 евро. А това означава увеличение с 8000 евро само за 5 години, като то е оправдано с по-богато оборудване, 26 конски сили повече и скорошния фейслифт на модела. Както и преди 5 години, така и сега безплатният цвят е „Urano Grey“.

Какво е включено като стандартно оборудване? Всякакви системи за подпомагане на водача, но те са задължителни за ЕС. Джантите са 15-цолови стоманени, докато 16-цоловите алуминиеви са опция, която струва 1030 евро. Има и отопление на седалките, което обаче трябва да се активира. Отопляемият волан струва 640 евро.

Цифровият кокпит и сензорният екран, включително безжична връзка с Android Auto и Apple CarPlay, са стандартни, което гарантира навигационна система. Няма допълнителни опции за информация и развлечения за базовия модел, който се нарича просто „Golf“. Еднозоновият автоматичен климатроник е стандартен, както и LED фарове и LED задни светлини и безключова система „Keyless Start“.

Скоростната кутия е механична с шест предавки, като ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 9,9 секунди, а максималната скорост е 203 км/ч. Както беше споменато, най-достъпният Golf в Европа се задоволява със 116 к.с. от 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор. В крайна сметка VW премахна малкия 1,0-литров трицилиндров двигател от гамата след фейслифта. С актуализацията, която излезе преди няколко месеца, производителят се отказа и от GTD, който на практика беше GTI с дизелов двигател.

Предлага е се и комби - Golf Variant. В Германия то започва от базовата цена от 29 430 евро. За сравнение, Fiat предлага добре оборудвано Tipo със 130 к.с. и дизелов мотор за малко над 18 000 евро. На свой ред Dacia предлага напълно оборудван хибриден Duster със 140 к.с. на цената на базовия Golf.

Въпреки че това е последното поколение на Golf с двигатели с вътрешно горене, новите актуализации едва ли ще се считат за фейслифт в средата на цикъла. VW очаква, че настоящият Golf може да остане на пазара до 2035 г., ако ЕС забрани продажбата на нови автомобили, които произвеждат вредни емисии. Тъй като е едва 2024 г., може да е логично да се планират допълнителни подобрения на Golf, за да се запази колата свежа и конкурентоспособна.

Още снимки на базовия Golf - вижте в галерията: ​​​

fallback
  • #22
    raiders ( преди 2 месеца )
    Трябва да си умствено изостанал или от Перник да дадеш 60к лв. за голф... аз бих взел кия спортист, нисан кашкавал или даже Тойота корона или цр-н
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    В предния пост цените са в евро, а държавата Италия.
  • #20
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Скоро купих употребяван Голф7 -2013 г. В жабката беше ф- рата като нов: базова цена 19 200, първите две доплащания са за 5- те врати 660 и за боя металик 550. Общо екстри: 8 000, крайна цена 27 200. Всичко това през 2013!
  • #19
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Супер е колата. Особено ми харесват 15 цоловите стоманени джанти с гуми с висок профил. Перфектно е за нашите пътища. Аз бих си взел точно тази базова конфигурация без екстри и фасон обаче с ръчни скорости и 2.0 TDI.
  • #18
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Нали се сещате, че най-достъпния Голф, все "няма да има от модела с безплатната боя", ще им "ама останаха ни. бройки само с големите джанти", само с кожения салон и. таки. И ти като си кажеш "окей, кво от това?" и. гледаш цената от 56, отишла на 67 лева с опия да си почакаш половин-една година за "базовия базов" модел.
  • #17
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Че то и базовата corolla у нас след лека отстъпка си е 19.500 euro. А едва ли е по-малко кола инот Дачия инот Фиат :)
  • #16
    анонимен ( преди 2 месеца )
    3-ти, не е истина! Сега влязох в немския сайт на ФИАТ- единия вариант на Типо дизел е 16 990 евро , а другия 17 490 евро:))
  • #15
    В Испания ( преди 2 месеца )
    Вчера видях Астра 2016-та със 105 хил км за 13 000, така че не знам това скъпо ли е или в реда на нещата.
  • #14
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За 45 хиляди евро се взима Киа, Хюндай Нисан или Шкода, на тия Тигана отдавна мина 100к и е по-зле.
  • #13
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За тях цената е даже ниска. Сега средната цена на новите продавани коли в ЕС била 47 хил. евро. Хем искат евтини коли, хем купуват скъпи. Дачиите дето се продават и са номер 1 изобщо не са базови за 17 хил. евро, ами ги поръчват с разни екстри и пак ги докарват докъм 22-23 хил.
fallback
Последни