IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Голям седан с разход на гориво 1 литър на 100 км

Иновацията се нарича Fengyun A8L C-DM и е дело на Chery

В отворената база данни на Министерството на промишлеността и информационните технологии на Китай се появиха сертификационни документи, разкриващи нови подробности за хибридния седан Fengyun A8L C-DM (за някои пазари - Fulwin).
  
   
Chery Fengyun A8L
  
       
Трябва да се отбележи, че префиксът "L" не означава увеличение на междуосието - дължината на каросерията се е увеличила само с 1 см благодарение на променения бодикит. Основните промени са свързани с ефективността на силовия тракт.

Chery Fengyun A8L ще получи нов дизайн на предната част, подобен на сегашния Tiggo 8 Pro Max, който включва модифицирани калници, преден капак, фарове и броня. Задната част също ще получи нови светлини и броня.
  
    
Chery Fengyun A8L
 
          
Основните подобрения обаче са извършени под капака: декларираният разход на гориво в комбинирания цикъл WLTC е само 1.01 литра на 100 км. В момента в Китай хибридът Chery Fengyun A8 струва от 100 хиляди юана (около 14,1 хиляди долара). Засега не е известно колко ще струва L-версията.

 

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Автомобила потегля без газ на първа скорост без промяна на оборотите и разхода,можеш да пробваш.Без натоварване КПД 0%,с натоварване от 0,612 квт при потегляне без газ,КПД е 6,6%.Прекалено е сложно на тротинетката със СОП да стопли.
  • #17
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До пръц пръц ( преди 1 месец )
    Разбра ли как и защо от 0,9 литра които са 9 киловата часа, мощността на горивния процес в цилиндрите става 36 киловата входяща мощност от която вече в зависимост от КПД зависи механичната мощност на работата която извършва буталото?
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Прав си за потегляне с хибрид. Ама не си прав за китайчетата. Както виждаш поддържам си мнението, че независимо кой е производителя, в разход 1 на 100 и потегляне без нужда от гориво с 800 оборота и 0,9 л за час разход вярват само антиматематиците и антифизиците които на практика са антиелектриците пишещи тук! Аз не съм сляп и коментирам цифри, а не прилагателни и обещания. Както виждаш съм фен на РЕЗУЛТАТИТЕ, а не на обещания, марки, народности, политически режими или други подробности.
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    И Тротинетка, нещо не те виждам да плюеш китайците за хибридгейт и лъжливо нисък официален разход както го правиш ако беше Тойота. Що така, тротинетка?
  • #14
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, стига спами. "..че може да се потегли без гориво и дори да се движиш с 10 км в час.." Разбира се че може - всеки самозареждащ се хибрид на Тойота го прави, ха-ха! Разбери че всичко зависи от контекста.
  • #13
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 12 ( преди 1 месец )
    Докато има инженери по ДВГ, които ВЯРВАТ че може да се потегли без гориво и дори да се движиш с 10 км в час, ще има и такива които ВЯРВАТ. Останалите които сме учили поне до 8 клас и сме НАучили уроците по физика, няма как да поВЯРВАМЕ, защото мислите ни са базирани на ЗНАНИЯ, а не на ВЯРВАНИЯ и предубеждения. Този който ЗНАЕ, ВИЖДА числа и данни, тези които ВЯРВАТ, виждат ПРИЛАГАТЕЛНИ - ДВГ бля бля бля ЧУДЕСЕН, бля бля бля бля ПРЕКРАСЕН. ЕЛЕКТРОМОБИЛ бля бля бля СКЪП, бля бля МАЛЪК пробег
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Има ли още балъци, които се връзват на такива реклами?
  • #11
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Кажи сега имам ли някакви грешки при изчисленията? Къде отива в всичката тази мощност, която буталата предават на коляновия вал, след като няма товар и съпротивителни сили на изхода му? Вярно ли всичките 234 киловата входяща мощност при изгаряне на горивото в цилиндрите се превръща в топлина и отива в радиатора да може да си вземаш колкото киловати ти трябват за движение без повишаване на разхода? Как от 58,5 kWh се получават 234 kW входяща мощност? Поне това знаеш ли? Обясни на пръцльо?
  • #10
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Вярно е! Понаучих това онова при спора с Радев, инженер професор Радев със специалност ДВГ, който не знаеше законите на Нютон и основните принципи на ДВГ. Оттогава се опитвам да ви ги преподавам но не поддавате и засега получавате двойки на знания за осми клас. Няма нищо те от тогава са минали само пет години. След още 50 години може да схванете, какво е искал да каже другаря Нютон. Поне така си мислех преди време, но сега вече съм скептичен. Щом твърдиш, че буталото не извършва работа...
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслю е понаучил нещичко от Уикипедия,но все още е много далече от истината.