IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Този Transformer се сгъва и паркира само върху 1 метър

85% от пътуванията са само с един пътник в колата, твърдят създателите на куриозния градски модел

Движи се по пътя като кола, но паркира като мотор. Що е то? Нарича се City Transformer CT-2 и е новото творение, създадено в сътрудничество с CeComp, представено на автомобилното изложение в Торино.

 
City Transformer CT-2


Това е четириколка с променлива широчина, дълга е 2,5 метра, има  две места и възможност за промяна на конфигурацията според нуждите на водача. С ширина 1,3 метра - в режим Performance, тази кола се движи с максимум 90 км/ч с абсолютната стабилност на обикновен автомобил.

Чрез завъртане на копчето и намаляване на скоростта до 40 км/ч , тя се стеснява до ширина от 1 метър. Забележете, механизмът работи само когато „Трансформърът“ е в движение.
 
 
City Transformer CT-2


„Всичко започна от моя личен опит“, казва основателят и главен изпълнителен директор на City Transformer  Асаф Формоза . „Губех до един час на ден, заседнал в колата поради трафика. Правейки проучвания открих, че 50% от пространството в нашите градове е заето от пътища или паркинги, но 85% от пътуванията с кола са само с един шофьор“.

Отнемат му 10 години на проучвания и изследвания, за да измисли превозно средство, което е по-стабилно и безопасно от мотоциклет, но се движи лесно през градските улици. CT-2 е електричка с 15 kWh батерия и 180 км автономност.
 
 

City Transformer CT-2


Тя ще пристигне на пазара през 2026 г. одобрен в категория L7e, запазена за четириколки с максимално тегло от 450 кг. Очаква се начална цена около 16 000 евро без ДДС.В центъра на проекта, освен безопасността и комфорта, е устойчивостта. „Пластмасата,  използвана в интериора,  се рециклира и ние сме направили всичко с материали, които могат да бъдат рециклирани възможно най-много след бракуване“, добави Формоза.

CT-2 разполага с климатик, въздушна възглавница, USB-B и USB-C гнезда, инфоразвлекателен екран и вградена система от високоговорители. Идеално за пътя за работа, нали?
 

0 от 500
  • #2
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    Навремето имаше Изета, преди 10-ина години Рено Туизи, а тия дни Ситроен Ами. Дет се вика, идеята е пробвана е и работи едва-едва, колкото да не се каже, че не работи.
  • #1
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 ден )
    "Вервайте ми", колкото чертежите се превърнаха в истински самолети за 2 години.