IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов играч на пазара пуска евтин хибрид с високи мощност и въртящ момент

Компанията Lecar получава съвместната разработка на Renault и Geely

Преди повече от 4 месеца производителят на двигатели HORSE обяви, че излиза на пазара. Той е съвместен проект на Renault и Geely, като наскоро подписа голям договор с турски автомобилен производител, а сега сключи и подобно споразумение с бразилската автомобилна марка Lecar.


Lecar


Тази компания си е поставила за цел да направи електрическите автомобили достъпни за бразилския пазар, но съща така развива хибридни превозни средства. Първият модел, оборудван с усъвършенствани двигатели, разработени от Geely и Renault, ще бъде Lecar 459 Hybrid, който е планиран за пускане на пазара през 2026 г.

HORSE вече се ангажира да доставя до 12 000 единици годишно от една от най-впечатляващите си разработки. Това е 1,0-литров трицилиндров агрегат, известен като „HR10“, който може да работи както с бензин, така и с етанол - гориво с ниски емисии, което се използва широко на бразилския пазар, като предлага висока производителност.

Тези двигатели се наричат ​​„Turbo Flex“, защото могат да работят с два вида гориво, осигурявайки максимална мощност от 125 к.с. и 220 Нм въртящ момент, като до 90 процента от този въртящ момент е достъпен от само 1750 об/мин, предлагайки значително ускорение.

Производителят на двигатели HORSE предлага в каталога си и четирицилиндровия двигател „HR13“, който засега няма да се монтира на модела Lecar. Този 1,3-литров двигател произвежда максимална мощност от 170 к.с. и максимален въртящ момент от 270 Нм. И двата агрегата са оборудвани със система Start & Stop с функция „Reflex“, която изключва двигателя, докато автомобилът спре напълно, повишавайки ефективността.

HORSE подчертава не само тази характеристика на своите мотори, но посочва и други негови специални технологии. Сред тях са делтавиден дизайн на главата на цилиндъра, което прави този детайл по-компактен. Двигателите също така имат турбокомпресор с електронен контрол на освобождаването на налягането, непрекъснато променлива фаза на газоразпределение и система за директно впръскване на етанол. Тя ключва централен инжектор с шест отвора на цилиндър, който осигурява мощност и въртящ момент без увеличаване на разхода на гориво.


0 от 500
  • #1
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хахахаха ( преди 3 месеца )
    Отделиха ДВГ в Horse Мотор - компания, която "си е поставила за цел да направи електрическите автомобили достъпни за бразилския пазар"?!