IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault и Geely представиха първия си съвместен хибрид

Агрегатът на новата компания HORSE Powertrain Limited осигурява 1000 км пробег

През юли миналата година Renault Group и Geely обявиха, че проучват възможността да работят заедно за създаването на нова компания за задвижване, която ще се фокусира върху хибриди, двигатели с вътрешно горене, синтетични горива и водород. Споменатата компания вече е създадена, като ще се казва „HORSE Powertrain Limited“.


Renault


Renault и Geely ще притежават по 50% дял в новата компания, която ще проектира, разработва, изгражда и продава всички части, необходими за хибридно или ДВГ задвижване. Това означава, че ще работи с двигатели, скоростни кутии, хибридни системи и батерии. Новата компания ще има 17 завода по целия свят, 5 центъра за научноизследователска и развойна дейност и около 19 000 служители.

В HORSE очакват около 15 милиарда евро годишни приходи, като ще се стремят да произвеждан около пет милиона задвижващи агрегата годишно. Първоначално те ще се доставят на Renault Group, Geely, Volvo, Proton, Nissan и Mitsubishi.

„Партньорството с водеща компания като Geely за създаване на нов играч със способността и експертния опит да разработва двигатели с вътрешно горене с ултра ниски емисии и високоикономични хибридни технологии е ключово за бъдещето - каза изпълнителният директор на Renault Group Лука де Мео. - Чрез HORSE Powertrain Renault Group може да постигне световно лидерство и мащаб в сектор, който представлява повече от 80 процента от нейния бизнес. Заедно ще се издигнем, за да посрещнем предизвикателството на декарбонизацията с иновациите в челните редици на нашите операции.“

Специалистите на HORSE (Renault и Geely) вече са проектирали изключително компактен бензинов двигател с неизвестни технически характеристики, но с малък работен обем, осигуряващ максимална мощност от 68 к.с. или 108 к.с., като той ще играе ролята на електрически генератор за захранване на батерията, тоест ще бъде „удължител на пробега“.

Двигателят с вътрешно горене винаги работи в много нисък диапазон на оборотите, което позволява поддържане на постоянно ниво на заряд в батерията, като същевременно намалява разхода на гориво и емисиите. Само с електрогенератора и батерията електрическият пробег е 200 км, но участието на новия двигател с вътрешно горене осигурява още 600, така че могат да се правят пътувания до 800 км без презареждане. А в компанията са убедени, че пробегът на новия хибриден агрегат ще достигне 1000 км.


0 от 500