fallback

Италиански министър: Новите дизели са по-еко от електричeските коли

Матео Салвини се заяде с финансирането на Stellantis, отговориха му светкавично

Матео Салвини, министър на инфраструктурата и транспорта на Италия, посети автомобилното изложение в Торино и направи няколко скандални изявления. Той беше придружаван от Моле Антонелиана, заместник-председател на Министерския съвет. Салвини се обяви отново за преразглеждане на стратегията за спиране на коли с ДВГ през 2035 година. Освен това се заяде къде отиват публичните средства, отпуснати на гиганта Stellantis.

 

„Моята цел като член на правителството, като секретар на Лигата и като италианец е да защитя работата на автомобилната индустрия - подчерта Салвини,  - Днес съм много щастлив да посетя това прекрасно шоу в този прекрасен град. Лично аз вярвам че идеологията за преминаване към електрически коли е фанатизъм! Лудост е да се забранят бензин и дизел!

Убеден съм, че и Германия мисли така.  Ще повторя, че преминаването към електричество трябва да бъде избор, а не налагане. Днес тези, които притежават кола евро4 или евро5, не я пазят защото е готина, а по икономически причини. Аз съм за свободния пазар, но не и да бъдем китайска колония. И бих искал да напомня на всички екологични и още по-екологични днес: по пътя от мината до шосето електрическият автомобил консумира и замърсява повече от най-новото поколение дизел“.    

В Торино лидерът на Лигата също отново говори за отношенията със Stellantis. „Уверен съм в бъдещето на автомобила. Относно бъдещето на Stellantis трябва да помолите собствениците да разберат къде са отишли милиардите публично финансиране, което са получавали през годините, и как са били използвани“, продължи Салвини“.

Той повтори тезата за задължителни каски и застраховки за тези, които искат да карат скутер. Лидерът на Северната лига подчерта инвестициите, направени от правителството в обществения транспор. „Ако има частни лица, които искат да си сътрудничат и да допринесат за развитието на железопътните услуга, така да бъде. Аз съм много прагматичен,“, отсече министърът.    

От Stellantis отговориха веднага:„Каним министър Салвини да посети нашите италиански фабрики, за да може лично да оцени как с инвестициите на Stellantis се ангажираме да постигнем тази преходна фаза, да гарантираме на Италия бъдеще, характеризиращо се с устойчивост, технологии и иновации".

Групата, ръководена от Карлос Таварес, благодари на „министъра на инфраструктурата и транспорта Матео Салвини, който ни посети тази сутрин на автомобилното изложение в Торино, където изложихме 11 модела, хората имаха възможност да ни видят, да се снимат с нашите автомобили, включително произведени в Италия".  

fallback
  • #12
    Факт ( преди 2 месеца )
    Не познавам някой да кара дизел ваканцията. Всички се метат на Райънеър и отиеат на почивка. Е може някой супер селятси да палят до гърция но явно гърция им е хоризонта
  • #11
    факт до 9 ( преди 2 месеца )
    Я сметни колко се харчи за добиването на 1л дизел. Първо кораба на геофизиците отива да изледва де е находището изследва с години може и напразбо да е може нищо да няма после отива друг кораб произвежда де от тръбна стомана платформата с много цо2 чосле се поставят. После един танкер харчи дизел да товари разтоварва после дизелова цистерна го кара до бензиностанцията товя са десетки хиляди тонове дизел и милиони цо2 в атмосферата.
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Мерки са нужни да и то светкавични върху текущо движещият се автопарк. между 30-50% от колите трябва да се спрат заради пушек, още около 20% не могат да карат и трябва да им се вземат книжките особено на възрастните, сигурен съм има кой да ги вози.
  • #9
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    Фактите ти куцат колега #7 ;) Четеш "каталога" като дявола евангелието! Средната стойност на СО2 за кВч в Европа е около 300 гр, за 100 км ел се нуждае средно от 20 кВч хайде да почнеш да смяташ от тук! После добави 10тина тона СО2 за самото производство на батерия... накрая добави и колко СО2 ще заминат за рециклирането на тая токсична батерия! ТОВА ЧЕ ЦАПА НА РАЗЛИЧНО МЯСТО не значи, че ЕЛ не цапа!
  • #8
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До 7: Емисиите на електромобилите не са директно от тях, а от там където се прави тока. Да се правим че не съществуват е като да си заровим главата в пясъка,
  • #7
    Факт ( преди 2 месеца )
    Съвременният дизелмимал по малко емисии от електриката. Ето оварям каталога и чета съвременен дизел 120г цо2 на 100км електрилата 0 гр на 100км от същото. Е на кой да вярвям на каталога или на бгтъпака?
  • #6
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    До 1: Европа изостава технологично в дигиталната сфера, а това е така заради два простички факта - 1во дигитализацията изисква ужано много ЕВТИНА енергия, каквато Европа ВЕЧЕ няма щото реши да слуша американците и да запали война в Европа. И 2ро - безумните брюкселски регулации, които са пречка за развитието и инвестирането в дигиталния сектор. Май ти си този, който не вижда! Още 45 години ли ти трябват, да зацепиш, че комунизма не бачка и че с "Партията каза" не става!
  • #5
    Факт ( преди 2 месеца )
    96% от жизненият цикъл на една кола преминава в градско каране. Метрото монорейловете трамваите и тн ще доубият личният автомобил бързи удобни без разходи за подръжка необходимост от гаражи места за паркиране и тн. Извънградско отдавна лоу кост полетите убиха дизелите.Този италианец си е типицен цгнин калвито са повечето там.
  • #4
    Факт ( преди 2 месеца )
    Дизела умря.
  • #3
    Тинтири_минитири ( преди 2 месеца )
    И кое точно е скадалното в думите му? Освен, че е напреки на политическо коректната зелена п**стотия налегнала брукселската проказа? ФАКТ! Малък съвременен дизел има по-ниски емисии от ел!!! ФАКТ мекия хибрид е по-добро задвижване от плъг ин и ел!!! А
fallback
Последни