fallback

Италиански министър: Новите дизели са по-еко от електричeските коли

Матео Салвини се заяде с финансирането на Stellantis, отговориха му светкавично

Матео Салвини, министър на инфраструктурата и транспорта на Италия, посети автомобилното изложение в Торино и направи няколко скандални изявления. Той беше придружаван от Моле Антонелиана, заместник-председател на Министерския съвет. Салвини се обяви отново за преразглеждане на стратегията за спиране на коли с ДВГ през 2035 година. Освен това се заяде къде отиват публичните средства, отпуснати на гиганта Stellantis.

 

„Моята цел като член на правителството, като секретар на Лигата и като италианец е да защитя работата на автомобилната индустрия - подчерта Салвини,  - Днес съм много щастлив да посетя това прекрасно шоу в този прекрасен град. Лично аз вярвам че идеологията за преминаване към електрически коли е фанатизъм! Лудост е да се забранят бензин и дизел!

Убеден съм, че и Германия мисли така.  Ще повторя, че преминаването към електричество трябва да бъде избор, а не налагане. Днес тези, които притежават кола евро4 или евро5, не я пазят защото е готина, а по икономически причини. Аз съм за свободния пазар, но не и да бъдем китайска колония. И бих искал да напомня на всички екологични и още по-екологични днес: по пътя от мината до шосето електрическият автомобил консумира и замърсява повече от най-новото поколение дизел“.    

В Торино лидерът на Лигата също отново говори за отношенията със Stellantis. „Уверен съм в бъдещето на автомобила. Относно бъдещето на Stellantis трябва да помолите собствениците да разберат къде са отишли милиардите публично финансиране, което са получавали през годините, и как са били използвани“, продължи Салвини“.

Той повтори тезата за задължителни каски и застраховки за тези, които искат да карат скутер. Лидерът на Северната лига подчерта инвестициите, направени от правителството в обществения транспор. „Ако има частни лица, които искат да си сътрудничат и да допринесат за развитието на железопътните услуга, така да бъде. Аз съм много прагматичен,“, отсече министърът.    

От Stellantis отговориха веднага:„Каним министър Салвини да посети нашите италиански фабрики, за да може лично да оцени как с инвестициите на Stellantis се ангажираме да постигнем тази преходна фаза, да гарантираме на Италия бъдеще, характеризиращо се с устойчивост, технологии и иновации".

Групата, ръководена от Карлос Таварес, благодари на „министъра на инфраструктурата и транспорта Матео Салвини, който ни посети тази сутрин на автомобилното изложение в Торино, където изложихме 11 модела, хората имаха възможност да ни видят, да се снимат с нашите автомобили, включително произведени в Италия".  

fallback
  • #41
    Друг Гост ( преди 4 дни )
    Само да добавя - през Креда периода на Мезозойската ера средните температури са били с около 10 градуса по-високи от сегашните. Имало е едни големи гущери, които ние наричаме динозаври, и огромни дървета, а не е имало автомобили и еколози
  • #40
    Друг Гост ( преди 4 дни )
    Абе кой изобщо реши, че по-екологично означава с по-малки емисии на CO2?!? Кравите са неекологични?!? Има толкова други по-сериозни замърсявания от минна дейност - и на литий и на желязо.
  • #39
    случаен минувач ( преди 4 дни )
    Ами прав е. Електрическите се зареждат с ток, произведен от ТЕЦ. А колко СО2 се отделят за производството на 1 акумулатор? Да не говорим за употребените и излезли от строя акумулатори, които са голям екологичен проблем.
  • #38
    анонимен ( преди 4 дни )
    Милиарди потънаха, а това можеше да се предвиди с едно елементарно проучване на потребителските нагласи относно EV.
  • #37
    Факт ( преди 4 дни )
    Не може *** италианец да ми дава акъл по научно-технически въпроси
  • #36
    До Шменти ( преди 5 дни )
    Ами да смятаме за 20-30 години живот колкото е средната възраст на автомобилите в България? Ако искаш ги смятай по 13 000 ако искаш по 20 000 годишно според различните източници? Помисли си след пет десет години какъв ще е микса? Да спомена ли възможността дядото да си зарежда батерията на електромобила по обяд за да се топли с енергия от автомобила нощно време или да продава на застреляни антиматематици като вас които ще зареждат на 2 лв за kWh когато им е удобно без да се интересуват от ценит
  • #35
    Тинтири_минитири ( преди 5 дни )
    До 33 ама ти искаш да смяташ за частен случай ли? Ми дай да сметнем на някой дядо с 2000 км годишен пробег "замърсяването"! Не ми се занимава с ел ***! Наистина!
  • #34
    До Шменти ( преди 5 дни )
    Наскоро се хвалеше, че е навъртял 700-800 000 на баничарката. Тоест е отделил само с нея повече емисии отколкото за производството на 10 електромобила. Онази Тесла за 700 хиляди километра с една батерия е отделила два пъти по-малко емисии заедно с производството и рециклирането на батерията.
  • #33
    До Шменти ( преди 5 дни )
    "Ами да сметнем: средното за Европа е 120 гр/км за ДВГ - тоест за 100 хил км имаме 100 000 Х 0,120 = 12000 кг. За ел имаме 100 000 : 100 Х 20 кВч Х 0,300 = 6000. Хайде сега добави тия 10 тона СО2 за самата батерия - станаха 16 тона за ел, доближихме го до ДВГ. " Осъзнаваш ли какви глупости говориш? Дизела със служебната баничарка, която натоварена надали отделя само 120 грама на километър, ВСЯКА ГОДИНА отделя от ауспуха ДВА ТОНА ПОВЕЧЕ от производството на батерия за електромобил. ВСЯКА!
  • #32
    До долния ( преди 5 дни )
    Е те щото дизеларниците са без гуми и левитират и са леки бмв х5 дизел например
fallback
Последни