През последните години стайлингът на новите автомобили BMW остави малко хора безразлични. И докато нарастващото търсене предполага, че повечето клиенти харесват дизайна на марката, мнозина все още изглеждат объркани от него. Изглежда, че в компанията разбраха това и направиха преустройство в дизайнерския отдел на компанията.
Адриан ван Хойдонк запази позицията си на ръководител на дизайна за цялата BMW Group. Досегашният главен дизайнер на марката BMW - Домагой Дукец, обаче напуска поста си, за да заеме същата позиция в друга компания от концерна - Rolls-Royce.
Интересно е, че мястото на Дукец ще бъде заето от двама души, тъй като гамата на BMW се разделя на две. Максимилиан Мисони (на долната снимка) ще отговаря за моделите от по-високите класове, както и за тези на ателието Alpina, което става част от концерна и се настанява в луксозни сегмент. През последните 6 години Мисони беше главен дизайнер на марката Polestar, а преди това е рисувал екстериора на автомобилите Volvo и Volkswagen.
Дизайнът на компактните модели ще се определя от Оливър Хеймлер, който оглавява дизайнерското направление на марката Mini от 2017 г. Освен това той ще отговаря и за спортните автомобили BMW M. Новият стилист на марката Mini ще бъде Холгер Хумпф, който досега оглавяваше дъщерното дружество BMW Designworks, което предоставя консултантски услуги в областта на дизайна. Неговият нов шеф е Андерс Уорминг, който беше изместен от Дукец както главен дизайнер на Rolls-Royce.
Освен това в BMW Group е създаден нов отдел за дизайн на цветове и материали, ръководен от Клаудия Браун, която преди това е работила в Porsche, Daimler и Volvo Cars.