fallback

Как MG ще изпревари технологично Volkswagen

Компанията подготвя първия си електрически автомобил със твърдотелна батерия

MG ускорява разработването на по-евтини и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година.

Очаква се MG да започне да оборудва електрически превозни средства с твърдотелни батерии през следващите 12 месеца. Новината беше потвърдена от официален представител на компанията-майка Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Говорейки на автомобилното изложение в Ченду в Китай изпълнителен вицепрезидент на SAIC - Ю Джин Минг, каза, че новата технология за твърдотелни батерии вече е разработена от компанията и нейният масово произвеждан вариант ще дебютира на един от моделите на MG в съвсем близко бъдеще.

Разбираемо е, че топ-мениджърът не назова модела на MG, който ще бъде първият, който ще получи твърдотелната батерия, но отбеляза, че представянето му е планирано за второто тримесечие на 2025 година. По този начин MG изпреварва своите основни пазарни конкуренти, включително Volkswagen, в планираното прилагане на технологията за твърдотелни батерии в серийни модели модели.

За съжаление, все още не са разкрити подробности за първата твърдотелна батерия на MG, но има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor, и ще работи на 800V електрическа архитектура.

fallback
  • #68
    Пхаха ( преди 3 месеца )
    и кфооу, да имаш батерия значело да превъзхождаш някого технологично ли ?
  • #67
    Бисерна горлица ( преди 3 месеца )
    "анонимен ( преди 3 минути )Губи под формата на топлина от съпротивлението.Иначе става перпетуум мобиле,а Тротка." Вече те е срам да пишеш с Ника си ли? Омазваш анонимно? Така и не се научи да правиш разлика между мощност и енергия. А ти ги обясних толкова подробно. Според закона на Нютон ако не даваш газ, няма да поддържаш РАВНОМЕРНАТА скорост, защото кинетичната ЕНЕРГИЯ от теглото ще започне да се превръща в МОЩНОСТ която да преодолява въздушното и другите видове СЪПРОТИВЛЕНИЯ.
  • #66
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Губи под формата на топлина от съпротивлението.Иначе става перпетуум мобиле,а Тротка.
  • #65
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "анонимен ( преди 6 минути )Тротка, закона на Нютон за запазване на енергията гласи:Всяко тяло запазва състоянието си на покой или РАВНОМЕРНО ПРАВОЛИНЕЙНО движение,ако не му действат други сили.При автомобила ДЕЙСТВАТ СЪПРОТИВИТЕЛНИ сили така,че енергията се губи." Дефинирай губи? От моя гледна точка ти обясних, че тази енергия не се губи. Не можеш Да изгубиш енергия два пъти. Изгубил си я при ускорението, а сега си я ВРЪЩАШ, за разлика от безвъзвратно ИЗГУБЕНАТА енергия за СЪПРОТИВЛЕНИЯТА!!!
  • #64
    Фундаменти ( преди 3 месеца )
    Любимото ти съпротивление на търкаляне. За него също се изисква мощност, която е променлива в зависимост от скоростта и теглото. . Сцеплението на гумите зависи от теглото. При ниско тегло гумите трябва да бъдат меки и имат висок коефициент съпротивление. С увеличаване на теглото може да бъде увеличено налягането, което намалява съпротивлението на гумите. Гумите на тира имат по-нисък коефициент от твоите, затова разликата не е 20 пъти. Провери и ще видиш че съм прав. Няма перпето мобиле!!!
  • #63
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тротка, закона на Нютон за запазване на енергията гласи:Всяко тяло запазва състоянието си на покой или равномерно праволинейно движение,ако не му действат други сили.При автомобила действат съпротивителни сили така,че енергията се губи.
  • #62
    Фундаменти ( преди 3 месеца )
    А сега разликата между мощност и енергия. За преодоляване на въздушното съпротивление вече не ти трябва енергия, а мощност, която за разлика от енергията не е константа, а се променя с промяна на скоростта на движение. Това е основният фактор, който ти вдига разхода за изминаване на 100 км. Теглото не влияе по никакъв начин на този разход на мощност, следователно и на енергията.
  • #61
    Фундаменти ( преди 3 месеца )
    Предишния урок беше за кинетична енергия, сега да минем на потенциалната. За изкачване на дадено тегло на определена височина също трябва енергия, която е константа, а не мощност. Ако тази година качиш 40 тона ТИР на върха на Шипка, по спомен с 50 киловатачаса допълнително заради наклона, независимо С каква скорост си се качил и за колко време, дори след 10 години да решиш да спуснеш камиона надолу, ще си върнеш тези 50 киловатчаса, стоят си там и те чакат.
  • #60
    Фундаменти ( преди 3 месеца )
    За ускорение трябва енергия - еднократно независимо от мощността, независимо от пробега. Тази енергия се връща при спиране и може да се ползва и при ДВГ включително. Онази отрицателна мощност която отричаш да съществува и пести от енергията на горивото, като продължава да преодолява силите на *** и въздушното съпротивление дори да си изключил от скорост. Един натоварен камион 40 т ще измине примерно два пъти по-голямо разстояние след изключване от скорост, отколкото ако е празен.
  • #59
    Фундаментални глупос ( преди 3 месеца )
    "Гост ( преди 28 минути )В ДВГ ВСИЧКО СЕ СМЯТА В КИЛОВАТИ,Теслю Тунберг.Да посмятаме с енергия щом желаеш. Кинетичната енергия се изчислява Ек=m.v.v/2. При еднаква скорост, за ускоряване на 20 пъти по тежък електрокар ще ти трябват 20 пъти повече енергия.Шах с пешката" ето това ти е фундаменталната грешка която ти повтарям още откакто пишеше с Ник Радев и си признаваше с Ник гост че си със средно образование, очевидно незавършено. От тогава ти казвам да правиш разлика между мощност и енергия
fallback
Последни