fallback

Как MG ще изпревари технологично Volkswagen

Компанията подготвя първия си електрически автомобил със твърдотелна батерия

MG ускорява разработването на по-евтини и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година.

Очаква се MG да започне да оборудва електрически превозни средства с твърдотелни батерии през следващите 12 месеца. Новината беше потвърдена от официален представител на компанията-майка Shanghai Automotive Industry Corporation (SAIC). Говорейки на автомобилното изложение в Ченду в Китай изпълнителен вицепрезидент на SAIC - Ю Джин Минг, каза, че новата технология за твърдотелни батерии вече е разработена от компанията и нейният масово произвеждан вариант ще дебютира на един от моделите на MG в съвсем близко бъдеще.

Разбираемо е, че топ-мениджърът не назова модела на MG, който ще бъде първият, който ще получи твърдотелната батерия, но отбеляза, че представянето му е планирано за второто тримесечие на 2025 година. По този начин MG изпреварва своите основни пазарни конкуренти, включително Volkswagen, в планираното прилагане на технологията за твърдотелни батерии в серийни модели модели.

За съжаление, все още не са разкрити подробности за първата твърдотелна батерия на MG, но има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor, и ще работи на 800V електрическа архитектура.

fallback
  • #8
    Гост ( преди 1 седмица )
    Преброихте ли колко пъти е употребено ЩЕ.Само обещания и намерения.
  • #7
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Какво значи 5% течна маса? Нито цени, нито реални данни за енергоемкостта на килограм има посочени!
  • #6
    Хвалипръц ( преди 1 седмица )
    Функционално неграмотната тротинетка-феномен пак се е превъзбудила.. Само дето няма да са батерии с твърд електролит "има индикации, че тя ще има същата пропорция от 5% течна маса като батерията, използвана от IM Motor" Хех, празноглавото зомби не пропуска възможност да изхрачи по Тойота, но както всеки път, показва само колко повърностна му е представата за технологии.
  • #5
    анонимен ( преди 1 седмица )
    И какво като твърдотелната поема 2 пъти повече енергия, а струва 5-10 пъти повече от еквивалентна LFP батерия. Как това ще намали цените на електромобилите и ще ги направи масови? Точно никак!
  • #4
    Чети, не боли ( преди 1 седмица )
    "MG ускорява разработването НА ПО-ЕВТИНИ и по-енергоемки батерии, като първите от новите продукти трябва да се появят в сериен електрически автомобил още през следващата година." Точно затова са панацея твърдотелните батерии - повече пробег за същите или дори по-малко пари и по-бързо зареждане. Май си забравил мантрата на Toyota - по-ниски цени от бензинов автомобил, 1500 км за 10 минути зареждане. Посочи ми предимство, което е останало на ДВГ при тези параметри на електромобилите?
  • #3
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Твърдотелната батерия не е панацея, понеже е твърде скъпа и ще се ползва само за премиум автомобили. Не е подходяща за масовите коли.
  • #2
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Е тук вече имаме новина. Основният конкyрент за твърдотелни батерии според китайците е volkswagen, който си ги развива тихо и кротко. Toyota въобще не е сложена на картата като конкyрент, въпреки че всяка година от 2008 насам, включително 2024 година, обещава че след две години започва масово производство на твърдотелни батерии. Чак се чудя защо никой не им ВЯРВА? ВКЛЮЧИТЕЛНО СЕКТАНТИТЕ НА TOYOTA ТУК! Досега никой от тях не е споменал за тези батерии въпреки хвалбите на Toyota!
  • #1
    Сравнението е смешно ( преди 1 седмица )
    Немските дизел таратайки вече са изместени от много и не е нужно да се сравняват само с МГ. Подиграваха се на всички и наричаха себе си народна кола скоро всички ще ги задминат във всичко.Тесла били лоши айде виж сега, хюндай били еди кви си. Айде те са топ сега останаха само френските и италианските но и те скоро мога да ги минат няма да е трудно с тези цени. Да излизаш от криза като сваляш цени е доказано пътя към фалита.
fallback
Последни