IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Защо Volvo промени плановете си за електромобилите?

Automedia.bg разговаря с Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската марка

Защо Volvo промени стратегията си за бъдещето? Какъв е смисълът от въвеждането на единен изчислителен модул в автомобила, както е в новото ЕХ90? Кога ще имаме първото самоуправляващо се Volvo? Automedia.bg зададе тези въпроси на Ерик Северинсон, новия главен стратег на шведската компания, след премиерата на новите ЕХ90 и ХС90 в Гьотеборг. Северинсон е член на борда, отговарящ за новите модели и оперативната стратегия, наследил на поста Хавиер Варела, който премина в американската Rivian.
  
    
12 въпроса към новия главен стратег на Volvo (ГАЛЕРИЯ):

   
   
ВИДЕО от разговора с Ерик Северинсон вижте тук:

  
     

 

 

0 от 500
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 седмица )
    Тесльо-тротинетката, според когото "хибридите нямали бъдеще" обяснява че го били плагиатсвали от Волво, които решили да се върнат към хибридите модели в стратегията си. Гьонсурaтлък ли бе да го опишеш, ха-ха-ха!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 седмица )
    Поредните блели в хора на "бъдещето е елкетрическо, спираме ДВГ, хибридите нямат бъдеще", на които им идва акъла. "..ще предлагаме плъг-ин хибриди по-дълго време. Защото трябва да покриваме нуждите на клиентите на различни пазари, в различни части на света." Все пак по-добре късно, отколкото по-късно.
  • #8
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 седмица )
    Ще слушате Акио Тойода.
  • #7
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До 3 ( преди 1 седмица )
    Ужасно е през 2024 да четеш уеб на десктоп
  • #6
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До 1 ( преди 1 седмица )
    Вторият на всичко отговаря с "не мога да коментирам" и с хвалби колко само яки продуктите. Но за съвременния фанатизиран, издържан от мама и тати птичи мозък, това явно се харесва. Като Ед Шийрън :D
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Плагиат ( преди 1 седмица )
    Субсидиите не се дават на Тесла или на който и да е производител конкретно, а на всеки продаден електромобил. Клиентите са тези, които избират на кого да бъдат дадени субсидиите. Тоест по напълно естествен път субсидиите помагат най-много на най-добрия продукт. Лошото е, че напоследък най-добрите продукти на пазара на електромобили, а вече и на хибриди са китайски. Това означава да субсидираме китайската икономика.
  • #4
    1 rate up comment 7 rate down comment
    Плагиат ( преди 1 седмица )
    Но зависи и от субсидиите? "За мен отправната точка е да имаш правилния продукт. Ако го имаш, клиентите ще дойдат. След това вече субсидиите могат да помогнат, като ускорят прехода." И този ми е чел коментарите и ги повтаря като папагал! Опровергава твърденията на антиелектриците, че субсидиите се дават на Тесла.
  • #3
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Друг Гост ( преди 1 седмица )
    Ужасно е да се презарежда страницата на всеки въпрос и видеото отдолу да тръгва автоматично. Стигнах до 4-ти въпрос
  • #2
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 седмица )
    Защото електромобилите не се продават.Свалете Урсула от поста и отменете зелената сделка и всичко ще си дойде на мястото.
  • #1
    6 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Много полезно интервю, което показва напълно различните класи на разпитващия и разпитвания. Първият се заяжда с опорки, изградени от зле разбрани или злоумишлено интерпретирани факти, а вторият му отговаря спокойно и интелигентно, без да се конфронтира директно с него. Затова традиционната журналистика умира - избра сензационализма и лъжите пред безпристрастността и обективността.