fallback

Как търговци маскират повреден двигател при продажба

Експерти посочиха 4 трика за заблуда на купувачите на употребявани автомобили

На пазара втора често има автомобили, при които продавачите се опитват да прикрият сериозни проблеми с двигателя. Експерти посочват какви са основните методи, на които залагат недобросъвестните търговци на употребявани автомобили в опитите си да излъжат купувачите.

Сред най-често използваните трикове е скриването на ниско налягане в цилиндрите на двигателя. Такава неизправност може да бъде резултат от няколко фактора - загуба на еластичност на буталните пръстени, неефективна работа на клапанния механизъм или повреда на стените на цилиндъра.

За да прикрият този проблем, някои продавачи прибягват до прост трик - те изливат малка част от двигателното масло в горивните камери през отворите на запалителната свещ непосредствено преди проверка на компресията. Този трик позволява на смазката временно да запълни микроповреди и празнини, изкуствено увеличавайки налягането до приемливо ниво.

За да се открие тази измама, потенциалните купувачи се съветват да оставят двигателя да работи на празен ход за 10-15 минути, преди да направят измервания. Това ще позволи на маслото да се оттече и ще покаже реална картина на състоянието на двигателя.

Друг често срещан метод е да скрият петна от масло. Преди продажба двигателят е старателно измит, като се отстраняват всички следи от течове. Прекалено чистият двигателен отсек обаче трябва да предизвика подозрения. Здравият двигател обикновено е покрит с тънък слой сух пътен прах без маслени петна.

За да идентифицирате скрити течове, се препоръчва внимателно да проверите задната част на двигателя с помощта на фенерче и огледало, тъй като продавачите често се ограничават до измиване само на предната част. Особено внимание трябва да се обърне на зоната около гърловината за пълнене на масло - дори малки мръсни следи могат да показват проблеми с вентилационната система на картера.

Маскирането на проблеми с изпускателната система е друг често срещан трик. Синият дим от изпускателната тръба показва, че маслото е навлязло в горивната камера, което е знак за сериозно износване на двигателя. За да скрият този проблем, продавачите могат да използват специални добавки, които временно намаляват дима от отработените газове.

За откриването на тази измама, опитни експерти съветват да направите прост, но ефективен тест. Започнете с пълно загряване на захранващия блок. След това, докато държите педала на газта, увеличете скоростта на коляновия вал до 3000 в минута и поддържайте тази стойност за 10 секунди. След това рязко увеличете скоростта на въртене до 5000 об/мин и незабавно отпуснете педала на газта. Ако двигателят има скрити неизправности, тогава в момента на изпускане на газта от изпускателната тръба ще излезе характерен синкав облак дим, който разкрива истинското състояние на двигателя.

Освен това трябва внимателно да проверите изпускателната тръба. Наличието на черно мазно покритие или кадифени отлагания показва проблеми с уплътненията на стеблото на клапана или буталните пръстени.

Някои продавачи отиват дори по-далеч, като използват масло с по-висок вискозитет или дори масло за дизелов двигател, за да намалят временно разхода на масло и шума от двигателя. Това може да прикрие силното износване на частите на двигателя за кратък период от време.

Важно е да се отбележи, че използването на специални добавки може временно да скрие проблемите на двигателя, но не ги решава. Тези продукти могат да подобрят работата на двигателя за няколко седмици, като премахнат ненужния шум и намалят дима от отработените газове.

fallback
  • #40
    До 39 ( преди 2 месеца )
    Гостенино, господин психопат шизофреник с много никове, ако някой ден си осигуриш достъп до YouTube, когато *** плати повече мегабайти в Плана, не е лошо да изгледаш видеото което дадох точно за автомобилни пружини, които се произвеждат в студено състояние. В горещо състояние се произвеждат само огромни пружини, за които трябват скъпи и големи машини за огъване и е икономически изгодно вместо тях да добавят допълнителни операции. Всички по-малки пружини от окачване се правят директно
  • #39
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тротинетката смята,че пружинки за химикалка и дебели пружини за окачването на автомобила се произвеждат по един и същ начин ха ха ха.А,тротка?
  • #38
    Гост ( преди 2 месеца )
    Няма отговор на въпроса,защо винтова пружина от пластичен материал е еластична.Изприказва много приказки, без да кажеш нищо съществено.Само се правиш да изглеждаш по умен.
  • #37
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Още един тест за психопати. Мен като ме питат отговарям и на въпроса дали коляновият вал еластичен, отговорих еластичен е. Все още смятам отговора за правилен. Сега задавам същия въпрос на тебе. Коляновият вал пластичен ли е? Липсата на отговор означава положителен отговор. Хайде да видим какво ще изакаш този път и дали ще е върху главата ти.
  • #36
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Психопата си остава психопат и си извърта мнението на 180 градуса, като се защитава с лъжи клевети и обиди. Напълно се отрича от думите си и започва да повтаря думите на опонента. В същото време започва да твърди че опонента е говорил неговите думи. Само където всичко е записано черно на бяло и съм те оставил да се омажеш до ушите. Докато *** са ти по лицето *** се обяснявай че аз съм пръднал и затова мирише. Даже може да ВЯРВАШ че се смеят на мен, докато се вярваш че се гаргариш.
  • #35
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това е отговор на моето твърдение анонимен ( преди 1 месец )Понеже трудно схващаш, ако от материала от който е направена пружината в химикалката ти бъде изработен колянов вал, няма да се огъва като пружина. От друга страна материалът от който е изработена пружината ИМА И ПЛАСТИЧНИ СВОЙСТВА, за да може да бъде огънат във формата на пружина, за разлика от материала на коляновия вал от който не може да бъде изработена пружина. Ето как с практически примери ти обяснявам елементарни неща, без да се
  • #34
    Абе психо ( преди 2 месеца )
    Цитирам: #12Гост ( преди 1 месец )Значи докато навиваш пружината е пластична и после след навиването внезапно се превръща в еластична.Ще си го запиша този пореден бисер.Пружините се навиват в горещо състояние.След това се термообработват за да станат еластични.
  • #33
    Гост ( преди 2 месеца )
    Госта със средното образование ще е някой друг Гост.С този Ник съм виждал и твои коментари.
  • #32
    Гост ( преди 2 месеца )
    На спейшълиста му остава да обясни,защо винтова пружина от пластичен материал е еластична.Останалото виждам че си го приел,щом повтаряш думите ми като папагал.А дано, ама надали.
  • #31
    Психо си остава псих ( преди 2 месеца )
    Бях забравил, но като си пих гинко билобата се сетих за спора в който ми се подиграваше че пружини се навиват от пластичен материал, а твърдеше, че се навиват в горещо състояние, а след това се термообработват за да станат еластични. А сега... Гост ( преди 36 минути )На Теслю главата му започна лека полека да увира и започна да представя казаното от мен за свои твърдения.Най после вдяна че стоманата е пластичен материал и няма как да произведеш колянов вал и пружина от еластичен материал."
fallback
Последни