Седанът Toyota Camry е известен със своята надеждност и издръжливост, което го прави популярен не само като нов, но и на пазара втора употреба. Неслучайно, това е най-популярният модел от този клас на пазара в САЩ, както и на други места по света.
Деветото поколение на модела (XV50) се появи през 2011 г., а през 2014 г. претърпя сериозен фейслифт, който освежи външния вид и подобри функционалността. Този вариант вече навърши 10 години, така че може да се придобие някаква представа за надеждността му. Ето какво казват механици, които са грижили за седана и имат представа от проблемите му.
Toyota Camry на старо - плюсове и минуси (ГАЛЕРИЯ):
Окачване
Окачването на Toyota Camry е известно със своята здравина и надеждност, като рядко разочарова собствениците си. Но като всяка система, тази също има своите уязвимости. Стабилизиращите щанги, както отпред, така и отзад, са подложени на ускорено износване. В същото време подпорите на окачването често изискват подмяна още след 50 000 км, докато „сайлент-блоковете“ започват да се износват след около 65 000 км.
Окачването на Toyota Camry е известно със своята здравина и надеждност, като рядко разочарова собствениците си. Но като всяка система, тази също има своите уязвимости. Стабилизиращите щанги, както отпред, така и отзад, са подложени на ускорено износване. В същото време подпорите на окачването често изискват подмяна още след 50 000 км, докато „сайлент-блоковете“ започват да се износват след около 65 000 км.