IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW вкарва електрическите MINI в сервизите

При хечбека Cooper SE е открита опасност от пожар

Германският производител BMW Group изтегля в сервизите си всички електрически автомобили MINI поради опасност от пожар. Според вестник Bild причината за отзивната кампания е, че в корпуса на високоволтова батерия може да има дупка, през която да влезе влага и да повреди изолацията. Това създава риск от пожар дори когато електрическият MINI Cooper SE е паркиран, като до момента са известни два подобни инцидента.


Mini


Само в Германия сервизната акция ще засегне 39 000 хечбека, като проблемът при тях трябва да бъде решен с актуализиране на софтуера - новият фърмуер ще може да диагностицира проблема и принудително да разреди батерията, за да предотврати избухването на пожар.

Всички MINI Cooper SE, произведени между ноември 2018 г. и януари 2024 г., са изложени на риск. Техните собственици ще бъдат известени за проблема, като ще могат да присъстват на тестването на колите им в сервиза. Ако системата генерира грешка и диагностицира повреда във високоволтовата система, тогава не само ще бъде заменен софтуера, но и ще се замени повредената клетка.

От тази година електрическите автомобили MINI се произвеждат в Китай, като сервизната акция няма да засегне новото поколение.

В същото време BMW спря доставките на други два модела MINI - Cooper и Counrtyman, оборудвани с ДВГ. При тях е открит проблем със спирачната система, по-точно с ABS и системата за стабилизация, което може да доведе до загуба от контрол върху автомобила от страна на шофьора.


0 от 500
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Статистически е доказано че е при дупка в горивопровода, е напълно невъзможно да се случи в пожар дори бензина да тече върху изпускателните колектори. А тези *** електрокари се хвалят от някаква си дупка в батерията.
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не че може да се разчита на бълнуването, наречено тук статии, но ако е вярно, клиентите изглеждат доста прецакани. Ще им тестват автомобила и ако всичко е наред, ще ги пратят в къщи. А ако уплътнението поддаде на следващия ден? А след 7 години?