IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето го обновеното Volvo XC90

Големият SUV беше напълно разкрит преди премиерата на 4 септември

Шведският производител Volvo подготвя премиерата на обновеното XC90, което ще получи втори сериозен фейслифт на 10-ата годишнина от живота си. Премиера на големия SUV ще се състои в сряда (4 септември), но снимки на интериора и екстериора на модела бяха публикувани на сайта Cochespias.net.


Volvo XC90


Това са официални изображения, на които е показан зареждащ се хибрид (PHEV). Типично в стила на шведите няма революция при промените, но все пак трябва да се отбележи, че Volvo XC90 е станало много по-модерно - особено в интериора, който е проектиран в стила на електрическия автомобил EX90.

Отвън обновеното Volvo XC90 се разпознава най-лесно по тесните си фарове с характерна Т-образна шарка на дневните светлини, вертикалните спирачни въздухозаборници и по-малката радиаторна решетка. Фаровете докосват решетката на радиатора, а лентата на капака е почти хоризонтална, без чупки. Променени са всички елементи на купето отпред, а отзад само бронята и светлините.


Volvo XC90


Големите промени са в интериора, където архаичната мултимедийна система ще бъде заменена от комплекс с портретно ориентиран сензорен екран с висока разделителна способност. Екранът на виртуалното табло също ще се промени. Селекторът на трансмисията и блокът с клавиши с шайба в центъра ще останат, като това е основната разлика между XC90 и електрическите автомобили.

Задвижващите агрегати на обновения SUV ще станат ясни при премиерата в сряда, като се очаква някои от компонентите за бъдат заети от хибрида Lynk & Co 09. Китайската марка, която също така Volvo е собственост на Geely Group, отдавна се фокусира върху бензиново-електрическите агрегати, като използва двигатели с вътрешно горене от Volvo.


0 от 500
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Крокодил от нил ( преди 1 седмица )
    Ти ръждясваш на втората година.Имам 4 годишно XC90 ела намери ръжда поне на едно място!Имам и от дъртите XC90 2006-та, ела търси ръжда и там.Аман от философи.
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 седмица )
    До #2 Карал съм ХС90 с дизеловият мотор и ЕС60 с бензиновия - Т5. Бензиновата имаше безумен разход на гориво за такъв клас автомобил. Голямата ХС90 ми се стори много шумна. Не мога да си представя автомобил с претенции за премиум ниво с малък мотор и такива обезшумяване. Не знам каква поддръжка очакваш да има 6-цилиндров немски двигател, но да, ще сипваш повече масло, заради по-големият обем.
  • #4
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само за пълнота: "хромираните" детайли най-късно на втората година ръждясват.
  • #3
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    три тона китайска стомана задвижвана от два литра и айсин кутия немската тройка с 8 скоростна Zf с 8 цилиндъра и битурбо се търкалят от смях
  • #2
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само да ти обясня, че това бензиново моторче издържа два пъти повече без ремонти от всеки шест и осем цилиндров мотор на БМВ, Мерцедес и Ауди. Двигателя е страшно добър и върви много добре с хибридната система, а този с двете турбини е оса. Без проблем прави по 250 к километра само с консумативи. Много надежден автомобил и си заслужава всяка стотинка от цената. Първо се качи да караш такава кола, а после говори.
  • #1
    7 rate up comment 5 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 1 седмица )
    С лакомото бензиново 2-литрово моторче ли ще е? Кола с претенции, с цена 100 к евро, и не могат да направят един 6-цилиндров двигател.