Nissan също навлиза на пазара на ванове-кемпери и пусна на пазара Caravan MyRoom. Със сигурност е обречен на успех, защото най-добре интерпретира модерната тенденция.
Моделите стават все по-усъвършенствани, добре оборудвани и с автомобилна динамика на шофиране. Разработен на базата на микробуса NV350 и появил се като концепция през 2022 г., Nissan Caravan MyRoom се продава в ограничена серия, докато компанията не реши да го пусне в продажба по нормалния начин.Той е с размери 5,08 метра и засега не се планира износ, но има всички условия да го видите в Европа догодина.
Както може да се познае от името, една от силните страни на проекта е вътрешната среда : минималистична, но от необичаен клас. Достъпът до елегантните дървени интериори е гарантиран от две плъзгащи се стъклени странични врати: неприкосновеността на личния живот на пътниците е осигурена от завеси и капак, монтиран на задната врата с голямо отваряне. Опцията за нощта е достатъчна, за да разберете вниманието на дизайнерите към практичността, без да жертвате нищо.
Можете да избирате между падащото легло и скъваеми седалки, изработени от плат тип "рибена кост", който съчетава простота и високо качество. Първото се отваряс едно движение и се спуска плавно без риск от прищипване на пръстите. Докато сгъваемата задна седалка е разделен на две секции, което позволява разнообразни конфигурации. Благодарение на модулните мебели, пътниците могат да местят масите и да нагласят седалките на желаната позиция или място.
В пода и стените Nissan е вмъкнал отделения за съхранение, които да обслужват пътниците. Сред опциите има допълнителна батерия от 100 волта, получена от рециклирани пакети от Leaf, която ви позволява да използвате всички възможни устройства.
В Япония Caravan My Room се предлага с 2,0-литров бензинов двигател (задно задвижване) със 130 конски сили и 2,5-литров дизелов двигател със 132 конски сили (също със задвижване на всички колела). И двата са комбинирани със 7-степенна автоматична скоростна кутия.
Но има елемент, които го правят превозно средство за отдих, подходящо за европейската публика. Това е цената (при условие че се запази тази, определена за Япония). Базовата версия струва около 35 000 евро, а горната - 43 500 евро.