fallback

Skoda представи най-спортната версия на флагмана си

Новата Superb Sportline излиза на пазара като седан и комби

Чешкият производител Skoda реши да не пропуска нито една възможност да подобри своите водещи модели. Актуализираната Superb, която вече е в продажба, е напълно трансформирана, предлагайки нова версия с акцент върху спортния стил.

Седанът и комбито Superb Sportline получават по-агресивен стил, лесно разпознаваем по лъскавите черни детайли. Радиаторната решетка, рамката на фаровете и големите 18-цолови алуминиеви джанти (предлагат се и 19-цолови) са боядисани в черно. Страничните прагове, задният спойлер (в случая на седана) и всички емблеми също са черни, а фаровете и стоповете са затъмнени.

Салонът на спортните Superb се различава от другите версии на флагмана на марката. Интериорът е направен в черно, а червеното осветление добавя контраст. Предните спортни седалки с интегрирани облегалки за глава са отопляеми и имат регулируеми дължини на долните възглавници. Освен това Skoda предлага по-ергономични предни седалки с германски AGR сертификат и функция за климатичен контрол.

Спортната версия получава и много богато оборудване. То включва 10-инчов цифров инструментален панел и сензорен екран с подобен размер за информационно-развлекателната система. Ключови елементи включват декоративни вложки с карбонов ефект, педали от неръждаема стомана, мултифункционален спортен волан с черни шевове, система за автоматично заключване и отключване „KESSY Advanced“, спортно понижено окачване, Matrix LED фарове, електрически багажник с виртуален педал и други.

В Skoda са наясно, че версията Sportline е една от най-популярните, така че производителят ще я предлага с всички налични двигатели, включително PHEV с пробег до 100 км. Цените все още не са известни, но се очаква този вариант да струва малко по-малко от най-луксозната версия L&K.ерия

Още снимки на новата спортна версия на Superb - вижте в галерията:

fallback
  • #18
    Пешо ( преди 2 месеца )
    Масларник
  • #17
    До всички със стсрит ( преди 2 месеца )
    Карайте си колите не си губете времето по форумите. Ние и без това ви се смеем по кръстовищата като ви видим опушената задна броня и как обхождате моргите за "нов" носач и фар. В колите ви мирише на потни кучета но пък обонянието е като вкуса ви посредствено и не го забелязвате. Това че оплювате Шкода няма да ви направи повече от бедните мишки които сте. Знаем и марковите перални втора употреба са много хубави и дрехите и живота ви втора употреба е точно като този на богатите но почти без пари.
  • #16
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    Нямам познат който да е имал стар премиум, след което да си е купил нов кола по-нисък клас и след 7-8 години да се е върнал на стар премиум. До колегата по-долу - икономическата сила ще те свали от стария премиум. Дано да можеш да си позволиш Е-клас директно от магазина или на една година.
  • #15
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Тежичка е за днешните двигатели. Карам една дизелова Астра 110кс и като се качим 4-*** виждам колко е спъната. Тази на бензин и трябват поне 200, че като напълниш комбито да не влизаш да буташ на баира.
  • #14
    анонимен ( преди 2 месеца )
    като чуя премиум с четири цилиндъра и два литра сок и почвам да бегам бате
  • #13
    анонимен ( преди 2 месеца )
    шкода кола за счетоводители но не главни
  • #12
    Няма балами ( преди 2 месеца )
    Трябва да си рядък загубеняк да предпочетеш тоя рециклиран пасат,вместо пет годишна е-класа или А 6 на половината от тези пари.Карал съм нов супърб 2020 и от първа ръка ви казвам,че няма общо с премиум а,даже петнайсет годишен ситроен C 6 или С 5 е по оборудван от тоя клозет.
  • #11
    Така е ( преди 2 месеца )
    Клошарския премиум,мечтата на собствениците на Дачия,да ъпгрейднат на супърб с евтината пластмаса дето е вложена и балатума вместо кожа по корите.Ръчки вместо ел.седалки на кола за 80 бона.Капан за ***.
  • #10
    Ти да видиш ( преди 2 месеца )
    Да си цензуриран от Шекерчу е голяма чест! ахахахаха
  • #9
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    До #6Имам един 13 годишен Мерседес. Няма сила, която да ме премести от него в Шкода. Карал съм Супърб Л&К известно време, не е лоша кола, но е далеч от класата на старичката ми колица - нито като двигател, нито като комфорт и обезшумяване, нито като удоволствие при шофиране.
fallback
Последни