fallback

Eто в какво се превърна Cybertruck след катастрофа

Обезобразена купчина метал сега се продава на търг

Изпълнителният директор на Tesla - Илон Мъск, обяви, че Cybertruck е един от най-здравите и най-безопасни пикапи на планетата. Тези снимки обаче определено опровергават подобни твърдения.

Това парче обезобразен метал е било Tesla Cybertruck, преди да попадне в сериозна катастрофа. Сега се продава на търг на уебсайта на IAAI - компания за изкупуване на употребявани и увредени превозни средства.

Не са разкрити много подробности за търга. Твърди се, че пикапът е участвал в „сблъсък“ (очевидно) и че основната повреда е от „пълно изгаряне“ (отново очевидно). По-голямата част от предницата на електромобила е напълно изчезнала, като прилича повече развалина.

Изгледът отзад не е по-добър. Цялата задна броня е отделена от рамката, а капакът и покривалото на легена са изчезнали, разкривайки вътрешните части на Cybertruck. Предните гуми също са напълно заминали, а лявата задна виси на косъм. Изненадващо дясната задна гума изглежда непокътната.

Интериорът също е в ужасно състояние. Таблото едва се разпознава под всичките отломки, екранът го няма, а седалките са изгорени до основи. Трудно е да се каже дали задната седалка все още съществува.

fallback
  • #24
    До Антиелектролугер ( преди 2 месеца )
    А Ти колко трябва да си технически неграмотен, функционално неграмотен и дори абсолютно напълно неграмотен за да твърдиш, че го защитавам, харесвам или каквото и да е там нещо подобно? Цитирай? Или примерно направи анализ на това изречение от #12 "За протокола - никога не съм харесвал пикапа." . Вече започвам да вярвам че наистина не четете какво пиша, а пишете по инерция пасквили, заяждания и нормалните патологични лъжи
  • #23
    Къде си ( преди 2 месеца )
    Антиелектролугер? Още подсказвания искаш ли за да си обясниш защо пикапът се е разглобил по този грозен начин и прилича на варен макарон? Междувременно можеш да отговориш на Димов, дали го лъжа че си казвал, че пещите за леене на алуминий са 32 kW и за разлика от металургичните заводи при които работят по 24 часа, в малък цех като вашия за дребно серийно производство работят 8 часа на ден?
  • #22
    Чудесен Ник ( преди 2 месеца )
    "Електролалугер, с компетентност от Ютуб и Уикипедия.Като гледам Кибергрозника бая се е нагънал на картинката"Скри се Антиелектролугера(чудесен прякор се измисли) , който така и не разбра че информацията е навсякъде и човек може да се образова, стига да има желание. Но най-вече критично мислене за да знае кой Дани да гледа в YouTube. Примерно този Дани който гледам много обича екселски таблици, сметки, да обяснява физични закони и да прави обективни сравнение с предимствата и недостатъците
  • #21
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само да те предупредя, че в момента те карам да размазваш, както когато обяснявах за вертикално излитане за наклона на Шипка и перпето mobile без да обяснявам защо. Давай да си говорим в твоята сфера на компетентност за която си учил цял живот и с която си изкарваш хляба? Виж колко много жокери ти давам защо пикапът изглежда разглобен по този начин? Буквално ти давам правилния отговор който да е отричаш както всеки път когато кажех, че баничарката има входяща мощност 45 kW а вие отричахте. Омазв
  • #20
    Господин психопат ( преди 2 месеца )
    Както винаги ще ти задам въпрос на който няма да отговориш - посочи ми пет детайла които са се огънали и са не разпознаваеми? Виждал ли си на какво прилича след съвсем лека катастрофа калник от обикновена ламарина? Посочи ми подобни огънати детайли? Нали беше много лесно да се огъва неръждавейка и вие я огъвахте ежедневно в каквито си пожелаете форми в малкото ви цехче и се подиграваше че Илон Мъск не може да огъне само 3 мм ламарина? Вече дори не е 3 мм а под два милиметра със същите качества
  • #19
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да припомня ли и гениалната ти мисъл че алуминий и неръждаема стомана се отливат по един и същ начин и препоръката да отливат шасито направо от неръждаема стомана вместо от алуминий който се огъвал но незнайно защо се счупи като дръпнаха другия пикап? Изстрелваш бисери по-бързо от картечница и е трудно да ги следи човек, защото ги редиш като Бисер не огърлица всеки ден. На тебе ти се налага да извъртиш думи от преди години и да ги извадиш от контекста, за да се заяждаш, психопат.
  • #18
    Гост ( преди 2 месеца )
    Електролалугер, с компетентност от Ютуб и Уикипедия.Като гледам Кибергрозника бая се е нагънал на картинката.Ултратвърдата и мегаеластична студено валцувана неръждаема стомана, която ръждясва и чупи преси,се нагънала като сварен макарон.
  • #17
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да питам господин инженера който предния път се скри за цяла седмица след въпроса, стъклото ли е по-еластично или стоманата? Пружини от еластичен материал ли си правят или от твърд и закален? Още ли държиш на тезата че коляновия вал се изработва от пластичен материал? Не разбра ли, че колкото повече си повтаряш тези те след като си се наакал, оттам нататък само се омазваш още повече за да се правиш на забавен. Физичните закони няма да се променят, а моите аргументи са били само и единствено те
  • #16
    До 14 ( преди 2 месеца )
    Господин психопат инженер по металолиене и металообработка, да ти припомня ли кой обясняваше, че алуминиевата сплав се огъва а не се чупи? Не само че не си минавал на 10 км покрай металообработващ завод за алуминиеви отливки, а дори не си виждал или пипал алуминиева отливка и продължаваш да мислиш че е много здрава и същевременно пластична. Казах ти че ако заговорим с термини ще се скриеш като мишка или лагер. Въпреки че това са термини които никога не съм учил, за разлика от тебе "инженера"
  • #15
    Надин ( преди 2 месеца )
    Да предложим оферта за изкупуване на скраб.
fallback
Последни