IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BYD представи конкурент на VW ID.3

Електрическият хечбек Seal 06 GT излиза в два варианта на задвижване

Китайският автомобилен производител BYD разкри своя нов електрически хечбек - Seal 06 GT. Този модел е серийна версия на BYD Ocean M Concept, който направи своя дебют на автомобилното изложение в Пекин през април 2024 г.


BYD Seal 06 GT


Екстериорът остава верен на концепцията с агресивна аеродинамика, но има и някои промени. Броните на производствения модел са по-прибрани, а изпъкналото задно крило е изчезнало. LED графиките на фаровете и задните светлини също са смекчени, заедно с огледалата, което ясно показва, че част от усещането за спортен характер на концепцията не е стигнало до поточната линия.

Интериорът получава дигиталния кокпит, волана и по-голямата част от разпределителната уредба от седана BYD Seal, въпреки че има уникален дизайн на арматурното табло и климатичния отвор, за да поддържа нещата свежи.


BYD Seal 06 GT


Seal 06 GT е позициониран между по-малкия Dolphin и малко по-големия седан Seal. С дължина 4630 мм с междуосие от 2820 мм, новият електромобил на BYD има по-голям отпечатък от хечбековете VW ID.3 и MG4, като същевременно се разполага точно под кросоувърите Hyundai Ioniq 5 и Kia EV6. Хечбекът е изграден на платформата e-Platform 3.0 Evo на BYD, проектирана да управлява както едномоторни задвижвания със задно задвижване, така и двумоторни (AWD) задвижвания.

Въпреки че BYD не е разкрива официално спецификациите на задвижването, данните на китайското Министерство на промишлеността и информационните технологии предполагат мощности от 218 к.с. за единичния двигател и 422 к.с. за двойния. Официалният дебют на BYD Seal 06 GT е насрочен за 30 август, като се очаква цена между 150 000-200 000 юана (около 21 000-28 000 долара). Сигурно е, че BYD ще изнася този модел на пазари извън Китай, включително Европа и Австралия.


Още снимки на електрическия хечбек - вижте в галерията:


0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Само да отбележа ( преди 2 месеца )
    4,60м дълго ми се стори доста, та погледнах и се оказа, че ID4 е почти толкова. Така че няма как да се съревнова с 3-ката.
  • #6
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Инфо ( преди 2 месеца )
    В мноооого голяма заблуда сте. Към МОМЕНТА, европейските не докарват и 50% на китайските автомобили. Евтини и скърцащи материали и сглобки, технологии трагедия, оборудване бедно. Китайците най-просто са две групи: Haval, Chery - трагедия, BYD, Geely, LiAuto - хубави. Всички имат много дъщерни фирми, качеството е според главката.Има голяма вероятност, моделите предвидени за ЕС да бъдат с влошени характеристики, да приличат на ЕС ***. Има вече много примери, варианта за ЕС е греда.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    28 000 долара субсидирана цена в Китай, на другите пазари ще е по-скъп от моделите с които уж ще се конглокира. Тия даже няма да могат да приложат стратегията при смартфоните - първо да създадат легендата, че са по-хубави, но по-евтини от самсунг и апъл и чак тогава да надуят цените. Като ги гледам от сега почват да ги надуват. Ама едно е да губиш 50 долара от телефон, друго е 10 000 долара от кола ...
  • #4
    10 rate up comment 7 rate down comment
    До 4 ( преди 2 месеца )
    Вярно е. Моето xiaomi уж 120 вата, а не винаги се зарежда за 10 минути. От iPhone като са казали че се зарежда за час и половина се зарежда точно за час и половина. А не като xiaomi за 15 минути което е цели 50% разлика с обещаното. iPhone ти дава сигурност!
  • #3
    5 rate up comment 10 rate down comment
    аяоаа ( преди 2 месеца )
    Хубава кола ама Китайска, като знам качеството на китайските стоки, по-добре хората да ги пропускат, Взеха служебни Грейт Уол, след шестия месец всичко се разпада, скърца, пука, трака.... А и като си видя смарт часовника на Хуавей, за който броих 1300лв., който и да бягам и да лежа все ми показва пулс 88 удара. Иначе красив такъв, ама функциите му не бачкат.
  • #2
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Обзалагам се че това ще се продава повече от volkswagen id3
  • #1
    20 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като гледам снимките под статията, доста версии ще има този китайски модел. Очевидно електромобилите нямат бъдеще защото гледам в снимките под капака има и ДВГ..