IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Много шофьори несъзнателно убиват клапаните и инжекторите при зареждане

Почистването на двигателя е процедура, която трябва са се извършва редовно

Много собственици на автомобили смятат, че просто трябва да напълнят колата с гориво и да я карат толкова дълго, колкото искат, като пренебрегват необходимостта от периодично почистване на клапаните и инжекторите. За известно време това невнимание може да не се отрази на работата на двигателя с вътрешно горене, поне докато колата е нова. След изминаването на няколко хиляди километра обаче се появяват първите проблеми, категорични са автомобилни механици.


гориво зареждане


Благодарение на някои свои действия или по-скоро заради бездействие много шофьорите неволно повреждат инжекторите и клапаните на двигателите на техните автомобили. С течение на времето частите на агрегата започват да страдат от натрупването на различни отлагания. Тези нежелани проблеми могат да повлияят негативно на работата на клапаните, което от своя страна причинява смущения в газоразпределителната и запалителната система.

Освен това замърсяванията се натрупват и в инжекторите, което води до нестабилна работа на двигателя. Ако има значително натрупване на замърсители, инжекторите губят способността си ефективно да пръскат гориво и започват да го подават под формата на непрекъснат поток, което може да причини детонация. Комплексът от тези фактори води до сериозни повреди на цилиндро-буталната група.

Основната причина за натрупването на отлагания често е използването на ниско качествен бензин. При високи температури ниско качественото гориво отделя химически съединения, които се утаяват като отлагания, запушвайки инжектори и клапани. За да намалите нивата на замърсяване, силно се препоръчва да почиствате двигателя от време на време. Експерти съветват това почистване да се прави на всеки 60 000 км, като за този процес се използва ултразвуково оборудване.

Освен това можете сами да почистите двигателя с вътрешно горене. За да направите това, трябва да напълните автомобила с висококачествено гориво с добавки за почистващи препарати, което се продава на много бензиностанции. За ефективно почистване на инжекторите и клапаните е препоръчително да оставите двигателя да работи за кратко време на най-високите обороти няколко пъти седмично, например, докато шофирате по магистрала.

Също така е важно да не изпускате от поглед редовното използване на специални добавки за гориво, които могат да бъдат закупени във всеки магазин за консумативи. В случай на продължителна пауза в работата на автомобила се препоръчва добавянето на специализирани продукти в резервоара. Това ще помогне за предотвратяване на запушване на двигателя с вътрешно горене и залепване на клапани след дълъг период на бездействие.


0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 5 rate down comment
    БайБоцимир ( преди 2 месеца )
    До#1От трибуквени картелчици не зареждам от години вече. Много им беше комфортно толкова години, но за щастие седянката на играчите на белот се разтури и чадърът за руските монополисти се сви - тавариш барисич вече не ги крепи.
  • #3
    14 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пълни лъжи, ако нямате доказан проблем не си го причинявайте с добавки или залежал 100 октанов с "добавки".
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Не разбрах само,кой вносител си рекламира стоката.Може да пробвате и водородно почистване.
  • #1
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Извода е зареждайте от доказани бензиностанции на ОМВ,Шел,Ромпетрол и Лукоил,като за Шел и последната не от франчаиз и няма да имате проблеми.