fallback

Шеф във Ford: Ако не се върнем към ДВГ, ще изчезнем от Европа

Гунар Херман посочи големите грешки, които концернът е направил на Стария континент

Лошите решение често причиняват огромни щети. И Ford започва да го разбира, след като заложи всичко на електромобилите. А изявленията на един от шефовете на европейското подразделение на концерна дават интересни подробности за ситуацията.

Факт е, че много от производителите сгрешиха с краткосрочните и средносрочните си планове си за електрификация. Във Ford тези решения бяха взети от бившия шеф на марката за Европа - Мартин Сандърс, като поставиха под въпрос бъдещето на най-продуктивния автомобилен завод в Германия.

Под ръководството на Сандърс Ford похарчи колосалните 2 милиарда евро, за да трансформира фабрика за автомобили с вътрешно горене в завод за електромобили, където се произвеждат както Explorer, така и новият Capri. Един от шефовете на завода в Кьолн - Гунар Херман, обаче е категоричен, че взетите решения са много лоши и ще имат сериозни последствия за марката.

Пред германски медии Херман директно заяви, че „това, което в момента се произвежда в завода в Кьолн, е много малко, за да се оправдае съществуването на самото предприятие“

„Спешно се обръщам към хората в САЩ, които взимат важните решения, да се върнат към двигателите с вътрешно горене, ако искат Ford да оцелее в Европа", заяви Херман, като отрече слуховете, че концернът се готви да възроди спряната от производство Fiesta като електромобил, който също да се произвежда в Кьолн.

Ford попадна в капана на Volkswagen, чийто бивш ръководител реши, че електрическите автомобили са близкото бъдеще. Приликите между Сандърс и Херберт Дийс са очевидни, но има една съществена разлика - докато компанията от Волфсбург запази стратегията си за производство и на ДВГ, то Ford се опита да изпревари германския гигант.

Вместо да избере гъвкавост, американският концерн пое по различен път и спря един от най-популярните модели в историята си в Европа - Fiesta, като ще направи същото и с Focus, който ще изчезне през 2025 г. А вината за тежката ситуация е колкото на Сандърс, то и на големия шеф на концерна - главния изпълнителен директор Джим Фарли.

Затова и Херман е категоричен че ако Ford спешно не промени курса си, съвсем скоро ще изчезне от европейския континент. Китайските марки вече са по-близо до установяването си в Европа и това също е проблем. Според Херман по-важното обаче е, че електромобилите е трябвало да се появяват, когато от тях е можело да са правят пари, а не да се губят, както се случва в момента.

fallback
  • #31
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Мдааа.. сетила се Мара..
  • #30
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да се въенели към двг кои двг бе дизела у ре свиквайте в немско.
  • #29
    Щирлиц ( преди 3 месеца )
    А,добро утро.
  • #28
    До 12 ( преди 3 месеца )
    Льольо, ти ли се тоя, дето ще казва на колегата какво и кога да пише, ве?! Виж се ти първо, с твоите *** мнения и укроти претенциите, въздухар.
  • #27
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Без политиците, щеше да си роден с маймунска опашка и без репродуктивни възможности. Замърсяването от колите след 60-те е станало толкова лошо, че хората са ходели с маски по улиците и постоянно са кашляли. Миризмата в някои дни е била непоносима. Регулировчиците в Япония дори около 1990-та още носеха специални маски - помня снимките. Но бай москофил вярва на *** Путин, че Лада Веста е най-добрата кола, и че "свои не бросаем".
  • #26
    До долния ( преди 3 месеца )
    А ФВ изчрзва от Света поради факта че никой не купува дизел
  • #25
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Форд започна да изчезва от Европа много преди появата на електромобилите поради най-елементарна некадърност.
  • #24
    Турбо ( преди 3 месеца )
    До Друг Гост.Знам,че на политиците не им пука за народа.Те ще бъдат принудени от неизпълнението на бюджета от към данъците от продажбата на петролни автомобили,от натиска на производителите на ДВГ и от гражданите.
  • #23
    до 20 ( преди 3 месеца )
    Единственото което спада е продажбата на дизели 12% от новопродадените коли през 2015 са били 50%.
  • #22
    Факт ( преди 3 месеца )
    А ми влаковете не им трябва дизел има електричество има и газови двигатели камионите си отиват на никой вече не му трябва тир да пренася стоки из половината континент.Има електрически микробуси.
fallback
Последни