fallback

BYD изпревари Honda и Nissan по продажби в световен мащаб

За три месеца китайският гигант е пласирал близо милион нови автомобила

Японските компании Honda и Nissan бяха задминати по продажби в световен мащаб от BYD. Най-големият производител в Китай увеличи резултатите си с 40% през второто тримесечие на тази година в сравнение със същия период на 2023 г., доставяйки почти милион коли за три месеца. Това му позволи да достигне седмо място по продажби в света, съобщава Nikkei Asia.

В същото време представянето на всички автомобилни производители в челната петица падна. Първото място в класацията на автомобилните марки по обем на глобалните продажби все още принадлежи на Toyota Motor. Според резултатите от април-юли резултатът на концерна намалява с 4% на годишна база. Volkswagen, който е на второ място, също губи 4%, а конгломератът Hyundai-KIA, на трето място, губи 1%.

През второто тримесечие BYD е успял да продаде около 980 000 нови автомобила, като чужбина са заминали около 105 000., което е почти три пъти повече от преди година. Както отбелязва Nikkei Asia, резкият растеж на BYD директно предизвиква установения ред на световния пазар на автомобили.

Това е и причината, поради която властите в ЕС разработват начини за защита на пазара от наплива на „китайците“. Европейската комисия въведе временни мита върху произведените в Китай автомобили. BYD ще трябва да плати 17% от цената на всяка кола, Geely - 19,3%, а SAIC - 36,3%. Компаниите, сътрудничили на европейското разследване, са получили най-ниски ставки.

fallback
  • #57
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ето още един въпрос да приключим поне една тема - еластичността на стоманата. В 99% от случаите в механиката какъв материал се използва за еластични детайли? Твърда стомана или каучук? За подсказване, пружините от каучук ли се правят?
  • #56
    Градивна дискусия ( преди 2 месеца )
    Ще водим ли градивна дискусия да си задаваме въпроси и да си отговаряме без да се обиждаме? Ето някой дискусии по които може да говорим с практически примери и в рамките на 10 зададени и отговорени въпроса да стигнем до консенсус, АКО ЖЕЛАЕШ. Имаш ли желание за ГРАДИВНА ДИСКУСИЯ или си тук с цел заяждане, клевети и дискредитиране на събеседниците без да кажеш нищо съществено по темата каквато и да е тя?
  • #55
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 2 минути )Теслю митичен,колко време ще ти отнеме да вденеш.Леенето е непрекъснат процес,работи се денонощно без спиране." Нали говорим за леенето на алуминий в момента? Остави леенето на стомана за атомните централи. Тях не ги спират през нощта. Леенето на алуминий не е денонощен процес и самият ти каза, че го извършвате само в 8 часа от денонощието. Леене на алуминий и термообработка на стомани - нито едното не е денонощен процес. И продължаваш да говориш за самозадоволяване
  • #54
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Това което говориш противоречи на физичните закони и вече ти го обясних няколко пъти. Помолих тебе да обясниш, къде са ходили преди това тези девет киловата? Топлинните загуби Не намаляват, а се УВЕЛИЧАВАТ с натоварването, ВЪПРЕКИ ЧЕ КПД РАСТЕ. Топлината която се отделя от радиатора при потегляне става ПОВЕЧЕ по абсолютно всички закони на физиката. Първите 9 киловата са за покриване на механичните загуби за въртене на двигателя с 800 оборота. Тези загуби са си там и при потеглянето.
  • #53
    Гост ( преди 2 месеца )
    Теслю митичен,колко време ще ти отнеме да вденеш.Леенето е непрекъснат процес,работи се денонощно без спиране.
  • #52
    Гост ( преди 2 месеца )
    Точно така Теслю.Коляновия вал се прави от каучук,които е около 2000 пъти по еластичен от стоманата.Автомобила потегля без газ и допълнителна енергия от горивото, нашия смята кинетична енергия с 5 км/ч.Смисъла от КПД така и не го разбра за 4 години.За 9 квт на входа,на изхода може да има 0 квт на празен ход и 2 квт при потегляне в зависимост от натоварването.
  • #51
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За да водим градивна дискусия, те помолих да кажеш колко килограма алуминий топите на ден и веднага ще ти кажа колко енергия е нужна за пещите - елементарна физика. Независимо колко е техния брой и какъв е техния капацитет, след като е такава тайна каква е мощността им и колко е техния брой и я криеш след 100 пъти зададен въпрос. ИСКАШ ЛИ ДА ВОДИМ ГРАДИВНА ДИСКУСИЯ? Не разбира се защото си психопат и работиш с внушения! Много добре знаеш какви ще са фактите и изводите от дискусията и не те устро
  • #50
    анонимен ( преди 2 месеца )
    За тебе цял свят се върти около топенето на стомана и след като не може да се топи стомана денонощно от слънцето, значи бъдещето на енергетиката е невъзможна без въглища. Правилно ли съм те разбрал? Нека водим градивна дискусия без обиди и квалификации и да си отговаряме на въпросите? Според мен въглищата дават сигурна и скъпа енергия, а слънцето сигурна, но не постоянна евтина енергия, енергия а не мощност. За топене на въглища трябва енергия, а не мощност. Поправи ме ако греша?
  • #49
    До 47 ( преди 2 месеца )
    Пропагандирам че в момента пече слънце, това е точно обратното на пропагандата ми от снощи когато обяснявах, че няма слънце докато ти обясняваш че слънцето пече денонощно. Правиш ли разликата? Аз обикновенно ти говоря за реалността, обяснена с физични закони. Ти вярваш че слънцето пече 24 ч в денонощието и никой не може да те обори. Ако се опита му обясняваш Колко е глупав. При тебе няма никаква промяна в мислите каквото и да се променя около тебе, каквито и доказателства да ти дават за промяна
  • #48
    Градивна дискусия ( преди 2 месеца )
    "Гост ( преди 2 минути )Ти кажи как върви плана на Тесла за 50% ръст всяка година и 3 млн. Тесли за 2024?Щял да топи стомана с фотоволтаици спейшълиста."Правиш ли разлика между прогноза дори за след края на годината която ти си некадърен и не можеш да направиш и прогноза за след 10 години, която е почти сигурно че няма да се сбъдне защото дотогава ще се променят хиляди неща? Още преди две години ти казах, че 20 милиона са невъзможни ако не си психопат ще го признаеш.
fallback
Последни