В началото на 60-те и 70-те години моливите на дизайнерите -визионери имат честта да дават форма на мечтания автомобил. Техните линии се превръщат в мостове към бъдещето. И оформяйки така наречените Dream cars (Мечтани коли).
Това са прототипи, които не винаги са предназначени да дадат началото на серийни автомобили. Дори често не са оборудвани с пълна механика. Те са предназначени да открият нови стилистични хоризонти.
Мечтаните коли на гениалните дизайнери (ГАЛЕРИЯ)
Сред най-значимите автомобили мечта на Italdesign е Maserati Boomerang. Колата дебютира на изложението в Торино през 1971 г., предвиждайки формите, които ще отличат бъдещите творения на Trident. В допълнение към футуристичните предложения с големи стъклени повърхности и остри ръбове, това, което отличава концепцията, е оригиналният волан. Той е почти като рул, който се върти около неподвижна кръгла повърхност, която обхваща цялото оборудване на автомобила, поставяйки оборотите брояч в центъра, а около него другите индикатори.
Произведен върху механичната основа на Bora, той преосмисля своите форми, като ги довежда до крайност, въвеждайки например вертикален заден кристал и "плоска" опашка. Това са черти, които също ще отличават наследника на Merak . Двойните прозорци на вратите обаче остават стилистична странност на великия Джуджаро без практическо приложение. Духът, с който са въведени, т.е. увеличаването на яркостта в купето, ще бъде запазено при серийните автомобили.
Технически данни? Роден като макет, той прави първите си стъпки на автомобилното изложение в Женева през 1972 г. с 4,7 - литров V8 мотор с 310 к.с.