fallback

Spartacus - SUV от Bugatti, който може да взриви индустрията

Ще навлезе ли най-накрая френската марка в тази успешна пазарна ниша?

Много луксозни марки, като Rolls-Royce, Bentley, Lamborghini и дори Ferrari, се влюбиха в SUV-моделите заради високата им доходност. Все още обаче има производители, които се съпротивляват на модата. Сред тях са McLaren и Bugatti.

Френската марка, която е част от VW Group, изглежда няма никакво намерение да разработва SUV, въпреки че е възможно той да се превърне в модел, високо оценен от много милиардери. Сега дизайнерът Сайдин Османчевич повдигна тази възможност с впечатляващо дигитално творение - Bugatti Spartacus.

Факт, е че този компютърно генериран модел, изглежда наистина впечатляващо. Той има корпоративни елементи на Bugatti като решетката с форма на подкова и буква „C“, която се образува там, където покривът се среща със страничната част на купето.

Очевидно външният вид е впечатляващ, както заради огромните лети джанти, така и заради много високата странична линия на каросерията, която силно ограничава стъклената повърхност. Дизайнът на задната част също е много атрактивен, въпреки че липсват няколко изпускателни отвора.

Ако Bugatti все пак реши да даде зелена светлина на този проект, то автомобилът със сигурност ще получи новата plug-in хибридна система с 1800 к.с., видяна в показаната наскоро хиперкола Tourbillon. Тя се състои от нов 8.3 V16 двигател с атмосферно пълнене, развиващ 1000 к.с., плюс три електрически агрегата - два на предната ос и третият на задната ос, които осигуряват останалите 800 к.с. и се задвижват от 25-литрова батерия.

Tourbillon ускорява от 0 до 100 само за 2 секунди. При Spartacus тази цифра би била малко по-висока - първо, заради по-голямото му тегло и, второ, поради по-лошия му аеродинамичен коефициент. Със сигурност обаче това ще бъде най-ексклузивният и най-бърз SUV в света.

В същото време обаче изглежда доста лудо един SUV да вдига над 400 км/ч, като това ще е съпроводено и с огромна цена, тъй като той ще струва повече от 3,6 млн евро, на колкото е оценен Tourbillon. В крайна сметка обаче автомобилните марки се стремят да правят пари, а историята или традициите остават на заден план.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Едно време се смеехме на руснаците, че генерират само картинки. Руснаците спряха, но въпреки това всяка седмица че тем по една статия, написана по картинка за автомобил, който никога няма да бъде произведен. Защо въобще ни губите времето с такива глупости?
  • #1
    Rossitto ( преди 4 месеца )
    В случая не гроздето е кисело, а това нещо наистина е много грозно.
fallback
Последни