fallback

Spartacus - SUV от Bugatti, който може да взриви индустрията

Ще навлезе ли най-накрая френската марка в тази успешна пазарна ниша?

Много луксозни марки, като Rolls-Royce, Bentley, Lamborghini и дори Ferrari, се влюбиха в SUV-моделите заради високата им доходност. Все още обаче има производители, които се съпротивляват на модата. Сред тях са McLaren и Bugatti.

Френската марка, която е част от VW Group, изглежда няма никакво намерение да разработва SUV, въпреки че е възможно той да се превърне в модел, високо оценен от много милиардери. Сега дизайнерът Сайдин Османчевич повдигна тази възможност с впечатляващо дигитално творение - Bugatti Spartacus.

Факт, е че този компютърно генериран модел, изглежда наистина впечатляващо. Той има корпоративни елементи на Bugatti като решетката с форма на подкова и буква „C“, която се образува там, където покривът се среща със страничната част на купето.

Очевидно външният вид е впечатляващ, както заради огромните лети джанти, така и заради много високата странична линия на каросерията, която силно ограничава стъклената повърхност. Дизайнът на задната част също е много атрактивен, въпреки че липсват няколко изпускателни отвора.

Ако Bugatti все пак реши да даде зелена светлина на този проект, то автомобилът със сигурност ще получи новата plug-in хибридна система с 1800 к.с., видяна в показаната наскоро хиперкола Tourbillon. Тя се състои от нов 8.3 V16 двигател с атмосферно пълнене, развиващ 1000 к.с., плюс три електрически агрегата - два на предната ос и третият на задната ос, които осигуряват останалите 800 к.с. и се задвижват от 25-литрова батерия.

Tourbillon ускорява от 0 до 100 само за 2 секунди. При Spartacus тази цифра би била малко по-висока - първо, заради по-голямото му тегло и, второ, поради по-лошия му аеродинамичен коефициент. Със сигурност обаче това ще бъде най-ексклузивният и най-бърз SUV в света.

В същото време обаче изглежда доста лудо един SUV да вдига над 400 км/ч, като това ще е съпроводено и с огромна цена, тъй като той ще струва повече от 3,6 млн евро, на колкото е оценен Tourbillon. В крайна сметка обаче автомобилните марки се стремят да правят пари, а историята или традициите остават на заден план.

fallback
  • #12
    Доста е грозно ( преди 3 месеца )
    Това нещо!!!
  • #11
    анонимен ( преди 4 месеца )
    задната броня е като стъргало да си почисти калните ботуши, в случай че някой нашенски фермер си я купи
  • #10
    Индустрията, Санчо ( преди 4 месеца )
    С по-голема батерия така ще я зриви, направо ще и разгони фамилията ...
  • #9
    Яяя ( преди 4 месеца )
    Картинкиии...
  • #8
    Газко Уазков ( преди 4 месеца )
    25 литровата батерия с нитроглицерин за взрива ли е пълна?!
  • #7
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петре, Петреее, и как точно ще взриви индустрията? Като продадат 25 бройки в целия свят? Или като му сложат крйна цена от 2-3 милиона?Всички от "Аутомедия" пишете, без да мислите.
  • #6
    Спартански ентусиаст ( преди 4 месеца )
    Хм..... много интересен термин 25 литрова батерия.....хм ако е галон и нещо бира може и да свърши работа.....
  • #5
    До 6 ( преди 4 месеца )
    Изглежда доста си запознат с "евро ценностите" и гей баровете .... при всяка сядане ли се сещаш за тях или само при голяма нужда?
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Този Сади Осман е дизайнер на заплата във фирмата или е свободен електрон, търсещ своята минута известност.
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Spartacus - SUV от Bugatti, който може да взриви индустрията" Като прочетох заглавието, тъкмо си помислих че това ще бъде най-продаваният автомобил в света. Сега вече съм 50 на 50, след като прочетох статията. Вярно е че цената е ниска и има шансове да стане най-продавания автомобил, но този син цвят ще откаже половината клиенти и може би ще стане втория най-продаван автомобил в света, ако не го сменят. Кой въобще ги съчинява тези заглавия?
fallback
Последни