Toyota остава един от малкото производители на автомобили, непоколебими във вярата си в потенциала на двигателите с вътрешно горене, като дава приоритет на хибридите пред електромобили. Според японските медии новият 2.0-литров двигател на марката, който е в процес на разработка, ще развива до 600 к.с. без никаква електрификация.
Предполага се, че стандартната пътна версия да достави 400 к.с. и 550 Нм въртящ момент. Съобщава се, че се работи и върху по-малко мощен вариант, който ще разполага с 300 к.с.) и 400 Нм.
Позовавайки се на свои източници, изданието Best Car съобщава, че състезателната версия на 2.0-литровия агрегат може да произведе до 600 к.с., което означава над 300 к.с. на литър работен обем. В момента не е ясно кои състезателни автомобили или рали-автомобили на Toyota Gazoo Racing могат да използват това задвижване, но вече се спекулира с производствените модели.
Съобщава се, че Toyota обмисля както EV, така и ДВГ на възродения роудстър MR2 . Неговата версия GRMN ще комбинира 2,0-литровия двигател със системата GR-Four 4WD. Същата комбинация може да се използва за завръщането на Celica, потенциално като купе с две врати с предно разположение на двигателя.
Всички тези твърдения не са официално потвърдени, но се предполага, че Toyota MR2 GRMN може да се произвежда в ограничен брой, изключително за японския пазар. Toyota може да предложи избор между 8-степенна автоматична и 6-степенна ръчна скоростна кутия, подобно на опциите, налични в хот-хечовете GR Corolla и GR Yaris. Що се отнася до цената, тя се оценява на около 70 000 долара.