IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият седан на Mazda ще се предлага в Европа и като хибрид

Продажбите на EZ-6 на Стария континент стартират до края на годината

Mazda показа новия си седан EZ-6 на автомобилното изложение в Пекин миналия април. Сега вече е известно, че електрическият модел, който представлява нещо като косвен наследник на Mazda6 и е разработен в сътрудничество с китайската компанията Changan, все пак ще се продава в Европа.


Mazda EZ-6


Японският производител проведе специално мероприятие в Токио, на което разкри нови подробности за седана, като потвърди, че той ще стъпи на европейските пазари до края на годината. Продажбите най-вероятно ще започнат още през есента, като предстои да бъдат съобщени и цените.

EZ-6 е базиран на Changan Deepal SL03, но стилът му изцяло включва дизайна Kodo, характерен за японската марка. Електрическият седан е с размери 4,92 метра дължина, 1,89 метра ширина и 1,48 метра височина, което я прави малко по-голяма от предишната Mazda6.


Mazda EZ-6


Представеният в Пекин модел имаше 19-цолови аеродинамични джанти, голям панорамен стъклен покрив, доста добре поддържан кокпит, но стилистично различен от всички останали Mazda.

Според казаното от марките по време на представянето, EZ-6 ще се продава като електрически и plug-in хибрид. Първият ще бъде със задно предаване, с перфектно балансирано разпределение на теглото 50:50 и многораменно задно окачване.


Mazda EZ-6


Mazda все още не е разкрила подробности относно задвижването и батерията, но по-рано заяви, че изцяло електрическата версия ще има пробег от 600 км (следователно много повече от приблизително 200 км в комбинирания цикъл WLTP, гарантиран от MX- 30, единствената електрическа Mazda в списъка).

Plug-in хибридният модел пък ще изминава 1000 км. Струва си да се отбележи, че тези цифри се отнасят за китайския цикъл CLTC, който е по-оптимистичен от WLTP. EZ-6 ще има системи за подпомагане на водача от ниво 2.5, с процесор Qualcomm, четири външни HD камери и 12 радара.


Още снимки на новия седан на Mazda - вижте в галерията:


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ааа не не не ... без плъгин хибриди! Един път вече се упарих.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Като гледам че бензиновата 3-ка е 30 хил Евро, това ще стъпи към 50-60
  • #4
    3 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Китайците намериха нов троянски кон за Европа.
  • #3
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Бил базиран на Changan Deepal SL03. Глупости! Това Е Changan Deepal SL03. Променени са малко ламарини и интериорът има козметични промени. Дизайнът няма нищо общо с Кодо - съобразявали са се с дизайна на китайския модел. Интериорът също няма нищо общо с дизайнерския и ергономичен език на Мазда - пренесли са китайския дизайн, защото не са имали избор. Задвижването 100 про също ще бъде пренесено без промяна.
  • #2
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Who Cares ( преди 4 месеца )
    Последваха безличния стил на последния модел Хонда Акорд...
  • #1
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ще.. ще.. ще, звучи ми познато. ами като излезе ЩЕ видим. Какот добре знаем обещанията са едно, реалността после друго.