Количеството проучванията, които производите на автомобили извършва преди да даде име на нов модел, може да ви изненада. В крайна сметка има най-различни съображения. Името подхожда ли на колата? Ще има ли съдебно обжалване от друга страна? Възможно ли е предложеният псевдоним да причини обида на определен език?
Дейвид Пласек от Lexicon Branding, който стои зад за имената на Suabru Outback и Forester, както и зад това на Lucid, обясни пред Auto Express: „Именуването на автомобили е по-сложно от повечето други продукти. Има по-голяма емоционална стойност при кола, отколкото например нова бутилка вода или препарат“.Като вземем предвид всичко това, неизбежно е някои имена да се потарят при модели на различни производители. Ето някои примери с коментари на спецовете от Auto Express.
Най-популярните адаши сред автомобилите (ГАЛЕРИЯ):
Легендарната пистата във Флорида е домакин на някои от ключовите състезания за издръжливост в света. Едно от най-запомнящите се събития през първите године е „12-те часа на Себринг“ през 1957-а, спечелено за Maserati от Хуан Мануел Фанджо в тандем с французина Жан Бехра.
Победата е отпразнувана от фирмата през 1962 г. с пускането на Maserati Sebring, купе 2+2, което сега с право има класически статут.