IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eвропейската гранична охрана купи коли от България за 15 млн. евро

"Мото Пфое" ще достави 250 бройки Ford Ranger Raptor за нуждите на Frontex

Пазарът на пикапи в България сериозно се раздвижи от една от най-големите европейски поръчки за доставка на автомобили, печелени от българска фирма. "Мото Пфое БГ" излезе победител в обществената поръчка на Frontex, Европейската агенция за гранична и брегова охрана, и вече достави първата част от общо 250 автомобила Ford Ranger Raptor за нуждите на агенцията. Значителна част от тези машини ще бъдат разквартирувани у нас за охрана на българската граница.
  
   
Ford Ranger Raptor, Moto Pfohe, Frontex, Мото Пфое, поръчка
  
        
Базираната във Варшава Frontex обяви обществена поръчка миналата година за доставка на високопроходими автомобили и SUV автомобили. Поръчката бе разделена на два лота - за доставка на офроуд автомобили, и на SUV. "Мото Пфое" е спечелила първия лот, с прогнозна стойност 15,000,000 евро без ДДС.

Цената на дребно на Ford Ranger Raptor у нас е 149 200 лева за варианта с двулитров турбодизелов мотор, и 161 300 лева за варианта с бензинов трилитров V6. Машините, доставени на Frontex, обаче са с доста богато допълнително оборудване специално за нуждите на граничната охрана.
  
   
Ford Ranger Raptor, Moto Pfohe, Frontex, Мото Пфое, поръчка
 
        
За "Мото Пфое" това е най-голямата, но далеч не първата спечелена обществена поръчка на Frontex. През миналата година българската компания спечели две по-малки поръчки за осигуряване на автомобили под наем за оперативните нужди на агенцията в Сърбия и Молдова.

Голямата поръчка до голяма степен убива интригата в сегмента на пикапите на българския пазар. С нея Ranger ще дръпне значително на единствения си сериозен конкурент за първото място - Toyota Hilux. До края на юли моделът на Ford имаше 270 регистрации у нас, срещу 253 за Hilux, 92 за Isuzu D-Max, 42 за VW Amarok и 18 за Great Wall Poer/Steed.
 
     

0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Само да питам ( преди 3 месеца )
    А ние с какви автомобили пазим нашите граници?
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Всъщност ... ( преди 3 месеца )
    в този клас на пикапите са Рейнджър Раптор и всички останали! Не на празно са ги купили с уточнението, че истинския Раптор е с V6 турбо бензина. Дизелякът приляга на обикновения Рейнджър.
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    до 3 ( преди 3 месеца )
    Х-класата имаше напълно различен, много по-луксозен интериор от Нисана, включително инфотейнмънта на Мерцедес, който е с 5-6 класи над нисанския. Пикапът не се продаваше не заради цената, а защото клиентите знаеха, че отдолу има миризлива японска еднодневка.
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Факт ( преди 3 месеца )
    42 тъпакаса си купили Амарок закривай
  • #7
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Спасяваме Форд ли вече, Дачия им стига дори им е много.
  • #6
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    пише се мутро-пфу
  • #5
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Една дума - психопат.
  • #4
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    След някоя седмица тук ще прочетем ,как Форд имат скок в продажбите с 300%:)))
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    I ot kyde triabvashe da gi kupi?
  • #2
    13 rate up comment 3 rate down comment
    До #1 ( преди 3 месеца )
    X-Class не се произвежда от 2-3 години ако не и повече! А сега сравни и цените на X-Class и Nissan Navara, че са едни и същи пикапи с различни емблеми! Същото оборудване и година X-Class е по-скъп с 15-20 хиляди от Navara, а са коли с еднакви двигатели, скоростни кутии, оборудване и са произведени в един и същ завод! Кажи ми честно, заслужава ли си да дадеш 20 хиляди повече заради една емблема?Хората не бяха прости и за това не го гупуваха, изкара на пазара само 3 години и го спряха