fallback

Ако ще купувате електромобил, изчакайте още година!

През 2025 производителите ще бъдат принудени да намалят сериозно цените, категорични са експерти

Електрическите автомобили се превърнаха в основен проблем за производителите. Повечето от тях бяха принудени да произвеждат големи количества EV и в един момент ще трябва да се отърват от тях. Според експерти това ще стане през 2025 г., като тази масова разпродажба ще доведе и да сериозно намаление на цените.

В момента продажбите на електрически автомобили на целия европейски континент продължават да спадат. Тази ситуация изнервя производителите предвид изключително слабия клиентски интерес от началото на миналата година. През лятото нещата се влошиха допълнително и се стигна до точка, от която връщането ще е много трудно.

Въпреки негативните обстоятелства, марките продължават да пускат нови електрически автомобили, някои от тях с нарастваща автономност, което приканва потребителите сериозно да помислят за промяна; Технологията за зареждане също е направила крачка напред и изисква по-малко време за презареждане на енергия, но то все още не е толкова малко, колкото при модел с ДВГ.

Спадът на продажбите може да бъде лесно обяснен - основните европейски държави премахнаха субсидиите за закупуване на EV. В същото време големите компании трупат запаси от вече готови електромобили в заводите си, а дилърите започнаха да връщат получени бройки на производителите, което причини големи загуби. В един момент обаче те ще трябва да се отърва от тях възможно най-бързо.

Освен това, през 2025 г. влизат в сила нови стандарти за вредните емисии. Това означава, че тези производители, които не могат да ги покрият, а това няма как да стане без сериозна гама от EV, ще трябва да плащат сериозни глоби.

Заради всичко това, експерти от автомобилната индустрия съветват - ако се интересувате от закупуване на електрически автомобили и можете да си позволите да изчакате, 2025 г. ще бъде годината на изгодни сделки и ниски цени. Производителите нямат друг избор, освен да намалят цените и да заложат на нещо, което напълно са зарязали в последно време - отстъпките. И бумерангът се връща към тях, от което ще спечелят потребителите.

fallback
  • #14
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Господин психопат, за пореден път крадеца вика дръжте крадеца. Ти беше този с безумната идея да правиш стъклени пружини и да огъваш стъкло във вид на тръба, защото за толкова години не можа да направиш разлика между еластичност и пластичност. Огъват се пластични материали. Стъклото не е такъв. А това, че си функционално неграмотен Е не можа да разбереш че когато ти говоря за желязо с високо съдържание на въглерод, става въпрос за чyгyн, а не за Желязна руда, си е твоя некомпетентност.
  • #13
    Димов ( преди 3 месеца )
    Ти да видиш другите му идеи....1.Като онази, всички да се откажели от електроцентралите и да сме си купели микроТЕЦ и да си произвеждаме ток и топла вода сами и да продаваме излишния ток в мрежата.2.Да вложиш половин милион лв в Тесли и да продаваш ток и да изкараш 30 лв на ден от тях.Големи идеи има нашия приятел.Титанични бих казал
  • #12
    Гост ( преди 3 месеца )
    Компетентния Теслю,който не различава метали от сплави, стоманата се произвежда от Желязна руда с високо съдържание на въглерод,еластичен колянов вал,свива плоско стъкло на тръба на студено,патентова стъклени пружини и за капак горивото имало мощност вместо калоричност.Е това е Теслю спейшълиста.
  • #11
    Баварец ( преди 3 месеца )
    До #5: По-глупава сентенция от това, което си сътворил, не бях виждал.....
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Че що да не скочи? В момента най-евтиното в България, което е горе-долу кола е Хюндай i20, който скочи от 24 на 38 хил. лв за 3 години. На всичкото отгоре базата беше 1200 см3 - 84 коня, сега са го намалили на 79. Иначе Дачия Сандеро, която също е с около 10 бона нагоре - от 21 на 32 за модел с климатик.
  • #9
    До 7 ( преди 3 месеца )
    Спирането на субсидиите е само в Германия, а 95% от пазара е извън Германия така, че по-полека с тези опорки Тесла примерно има спад и в Америка
  • #8
    До 5 ( преди 3 месеца )
    Едва ли Сандеро ще скочи от 13 на 30К евро за година и освен това Спринг вече не е 22К, а от 17К евро
  • #7
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Най-малкото Тесла ще пусне евтиния модел, но сигурно докато вдигне достатъчно производството му ще стане 2026г :D
  • #6
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Видяхме, че дори в сферата си на компетентност - специалността която си завършил металообработване, и която работиш - главен инженер в завод за металообработка, си напълно некомпетентен. Така че недей да се изявяваш като последна инстанция по теми извън сферата ти на компетентност. Още в началото на годината ти казах, че продажбите първите месеци на годината ще намаляват заради спирането на субсидиите, но към края на годината ще се увеличат заради падане на цените е ще бъдат продадени повече
  • #5
    Друг Гост ( преди 3 месеца )
    Аз нещо не разбирам - нали всички велики и гениални мениджъри на Европейски автомобилни компании твърдяха, че нямало значение колко коли продават - важното е маржа. Ами добре - вдигайте маржа
fallback
Последни